Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Μαστσεράνο: «Δεν θα σταματήσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα»


Μαστσεράνο: «Δεν θα σταματήσω την καριέρα μου στην Μπαρτσελόνα»

Ο 31χρονος παραδέχθηκε ότι πρόκειται να επιστρέψει στην Αργεντινή για να σταματήσει εκεί την καριέρα του.

«Δεν νομίζω ότι θα συμβεί αυτό»... Ο Χαβιέ Μαστσεράνο με τον τρόπο αυτό αποκλείει το ενδεχόμενο να σταματήσει την καριέρα του στην Μπαρτσελόνα.

Στην αποκάλυψη αυτή προχώρησε ο Αργεντινός σε συνέντευξή του στην εφημερίδα της χώρας του, Clarin.

«Θα έρθει η στιγμή που λόγω της ηλικίας μου δεν θα είμαι ικανός να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις της «Μπάρτσα». Το να παίζεις κάθε χρονιά 60 με 70 παιχνίδια δεν είναι καθόλου εύκολο», τόνισε και συνέχισε απαντώντας σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με τις πιθανότητες να επιστρέψει στη χώρα του για να αγωνιστεί...

«Στο μυαλό μου είναι πάντα να επιστρέψω στη χώρα μου μια ημέρα. Δεν θα επιτρέψω όμως στον εαυτό μου να επιστρέψω εάν δεν είμαι σε καλή κατάσταση», κατέληξε.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: