Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

«Να με αγοράσει ο Άρης»

gracian_leandro.jpgΟ Άρης έκανε το μπαμ με την απόκτηση του Λεάντρο Γκρασιάν. Ο Αργεντινός μεσοεπιθετικός δεν θέλει απλά να περάσει μια χρονιά στους Θεσσαλονικείς αλλά επιθυμεί ο Άρης να αποκτήσει όλα τα δικαιώματα του. Ο 27χρονος άσος θέλει να μείνει στην Ευρώπη για πολλά χρόνια ενώ τόνισε ότι έφυγε από την Μπόκα αφού δεν χώραγε λόγω του Ρικέλμε.

Αποσπάσματα των όσων δήλωσε στην «SportDay»:

Τι σημαίνει αυτό για την καριέρα σου;

«Είναι μια σπουδαία ευκαιρία. Το όνειρό μου είναι να παίξω στην Ευρώπη. Εξάλλου, στην Μπόκα δεν υπάρχει χώρος για μένα εξαιτίας του Ρικέλμε. Πρέπει να ομολογήσω ότι είμαι δυσαρεστημένος, διότι κανένας προπονητής δεν μου έδειξε εμπιστοσύνη εδώ και δεν μου έδωσε την ευκαιρία να παίξω μαζί με τον Ρόμαν στην ίδια ενδεκάδα».


Εχεις συλλέξει κάποιες πληροφορίες για τον Αρη;

«Δεν ξέρω καν τα χρώματα του Αρη! Γνωρίζω ότι ο Μπατιόν, ο Ρεγκέιρο και ο Κάμπορα παίζουν σε αυτή την ομάδα. Εχω παίξει εναντίον του Μπατιόν, ξέρω τον Ρεγκέιρο από την Ουρουγουάη και έχω κοντράρει τον Κάμπορα στο Μεξικό. Εγώ ήμουν στη Μοντερέι και αυτός στην Ταπατσούλα. Και οι τρεις είναι πολύ καλοί και σημαντικοί παίκτες. Ο Μπατιόν είναι σπουδαίος μέσος και ο Κάμπορα έχει ανοιχτή γραμμή με τα δίχτυα. Σήμερα (σ.σ.: χθες) βρήκα το τηλέφωνο του Μπατιόν και μίλησα μαζί του για την ομάδα. Θα ξαναμιλήσουμε πολλές φορές μέχρι να έρθω. Θα ενημερωθώ για τα πάντα».


Ποιος είναι ο στόχος σου;

«Εύχομαι να έχω μια πολύ καλή χρονιά στην Ελλάδα. Αυτή τη στιγμή αυτό που σκέφτομαι είναι ο Αρης να αγοράσει τα δικαιώματά μου μετά το πέρας του δανεισμού. Το όνειρό μου είναι να παίξω για κάποια χρόνια στην Ευρώπη. Η γυναίκα μου, η Βερόνικα, ενθουσιάστηκε όταν της είπα ότι είναι πάρα πολύ πιθανό να πάμε στην Ελλάδα. Ο μάνατζέρ μου, μου είπε ότι η Θεσσαλονίκη είναι μια πανέμορφη πόλη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: