Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Βιτόλο: “Είμαι παίκτης της Σανταντέρ”

Eπιμέλεια: Δ.Μ.

Μιλώντας από την Ισπανία, και τα Καναρια Νησιά, όπου περνά τις διακοπές του, ο Βικτορ Βιτολο, μίλησε αποκλειστικά στο ΑΘΛΗΤΙΚΟ Metropolis και στην εκπομπή ΤΡΙΤΟ ΗΜΙΧΡΟΝΟ. Ξεκινώντας τις τοποθετήσεις τους ο Βιτόλο σημείωσε: ” Δεν έχω μιλήσει με καμία ομάδα ακόμη. Στέκομαι στο συμβόλαιο όπου έχω με την Ρασίνγκ Σανταντερ, που ισχύει για ένα χρόνο ακόμη, από την οποία και περιμένω να μου πει τι θα γίνει με το ποδοσφαιρικό μου μέλλον. Πρέπει να σας πώς, ότι είχα μια δυνατή χρονιά, και πρέπει να ξεκουραστώ, για να είμαι επίσης δυνατός την επόμενη χρονιά. Δεν εχω μιλήσει απολύτως με καμία ομάδα και με κανένα άνθρωπο, και με κανένα δημοσιογράφο πριν από εσάς. Ο μάνατζερ είναι αυτός που έχει ολο το βάρος να μιλήσει με κάποια ομάδα και να με βρει δουλειά, για να παίξω ποδόσφαιρο. Δεν είναι δική μου δουλειά να μιλάω με ομάδες. Ο μάνατζερ μου είναι εενας πολύ σημαντικός επαγγελματίας, που ουδέποτε θα με διέκοπτε στις διακοπές μου, για να μου πει κάτι αόριστο. Θα με πάρει όταν θα έχει τελείως συγκεκριμένη πρόταση, για να συζητήσω τη ομάδα που θα πάω”. Όταν ρωτήθηκε αν θεωρεί πιθανόν να παίξει ποδόσφαιρο στην Σανταντέρ την νέα χρονιά απάντησε: “Κοιτάζω μόνο την πραγματικότητα, η οποία για την ώρα λέει πως έχω συμβόλαιο με την Σανταντερ. Σκέφτομαι βέβαια ότι και τα αλλά δυο χρόνια είχα συμβόλαιο αλλά δεν έπαιζα. Αν φέτος θα παίξω, θα εξαρτηθεί από τον πρόεδρο και το τεχνικό τημ της Ρασινγκ. Δεν θα με πείραζε να γυρίσω στην Ελλάδα, για να παίξω ποδόσφαιρο, ούτε βέβαια να μείνω στην Ισπανία.” Κληθείς να σχολιάσει δημοσιεύματα που τον έφερναν να δηλώνει ότι ζήτησε από την Ράσινγκ να τον στείλει στον ΠΑΟΚ, ο Βιτόλο ήταν κατηγορηματικός: ” Τώρα είναι η πρώτη φορά που μιλάω από τότε που έφυγα από την Θεσσαλονίκη, σε κάποιο μέσο. Ποτέ δεν είπα στην Σανταντερ να με στείλει στον ΠΑΟΚ. Όσοι το έγραψαν αυτό έβαλαν λόγια στο στόμα μου, χωρίς να επικοινωνήσουν ποτέ μαζί μου. Δεν ξέρω πότε θα ξεκαθαρίσει η κατάσταση. Περιμένω τηλέφωνο από την Σανταντερ να με ειδοποιήσουν για το μέλλον μου.” Στην ερώτηση τι θυμάται περισσότερο από την Ελλάδα απάντησε: “Την αγάπη του κόσμου, από τους φιλάθλους του Άρη, που έδειξαν την στήριξη τους σε όλα τα παιχνίδια, ακόμη και στις δύσκολες στιγμές”. Ερωτηθείς για τις πιθανότητες να μείνει στην Σανταντερ, είπε: ” Την δεδομένη στιγμή δίνω 100% πιθανότητες να μείνω. Το τι θα γίνει την επόμενη εβδομάδα ή σε τρεις εβδομάδες δεν το ξέρω. Αυτή την στιγμή είμαι παίκτης της Σανταντερ. Αυτό ξέρω.” Σε ερώτηση αν θα μπορούσε να παίξει στον ΠΑΟΚ κάποια στιγμή τόνισε: “Είμαι επαγγελματίας ποδοσφαιριστής. Από αυτό ζω την οικογένεια μου. Δεν ξέρω πως θα τα φέρει η ζωή στο μέλλον. Αν υπήρχε μία πολύ καλή πρόταση που άφηνε και εμένα και τον μάνατζερ μου ικανοποιημένους τότε θα το έκανα. Αλλά τώρα δεν ξέρω τι θα γίνει”. Ολοκληρώνοντας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να επιστρέψει στον Άρη, σημειώνοντας: “Ο Άρης είναι μια μεγάλη ομάδα, έμεινα πολύ ευχαριστημένος, με δέχθηκαν με μεγάλη αγάπη και με χαρά θα το ξανάκανα, να παίξω δηλαδή για τον Άρη”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: