Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Συνέντευξη Τύπου Πανσερραϊκός-ΠΑΟΚ 0-2


Φερνάντο Σάντος (ΠΑΟΚ): "Ξέραμε ούτως ή άλλως τι είχε συμβεί στο ματς με τον Ολυμπιακό και θα ήταν ανόητο να μας εκπλήσσει η ομάδα του Πανσερραϊκού. Ήμασταν προετοιμασμένοι να μοχθήσουμε μέσα στο γήπεδο. Ένας αγώνας που ξεκίνησε αρκετά ισορροπημένος. Είχαμε την τύχη να προηγηθούμε το γκολ- φάουλ το οποίο σίγουρα μας έβαλε σε πλεονεκτική θέση. Από εκεί και πέρα η ομάδα μου είχε την συνείδηση να αμυνθεί σε κάποιες φάσεις σωστά και οργανωμένα. Ο Πανσερραϊκός έκανε μία ευκαιρία να φτάσει στην ισοφάριση. Είχαμε και εμείς μία με τον Κουτσιανικούλη. Ξέραμε ότι αν πετυχαίναμε ένα δεύτερο γκολ θα τελειώναμε την υπόθεση πρόκριση. Το κάναμε με τον Παπάζογλου τελικά και η εμπειρία των παικτών μου ήταν αυτή που έδωσε την νίκη. Συγχαρητήρια στον Πανσερραϊκό και τους παίκτες του για τον τρόπο που αντιμετώπισαν το παιχνίδι. Συγχαρητήρια και στους παίκτες μου για την ταπεινότητα και την ψυχραιμία που έδειξαν στον αγώνα. Και σε τέτοια ματς χρειάζονται αυτά τα στοιχεία. Με τον Ίβιτς δεν γνωρίζω τι έγινε. Ο γιατρός μου είπε ότι δεν είναι σε θέση να αγωνιστεί και έτσι δεν αγωνίστηκε. Ο Εντίνιο ανταποκρίθηκε σε αυτά που του ζητήσαμε πριν τον αγώνα. Φυσικά θα είναι έτοιμος και για το Καραϊσκάκη. Για τον Ολυμπιακό θα έχουμε χρόνο να τα πούμε με τους παίκτες μου. Τώρα ας ξεκουραστούμε λίγο, ας χαρούμε την πρόκριση και από την Πέμπτη θα πούμε περισσότερα".

Γκιγέρμο Όγιος (Πανσερραϊκός): "Κάναμε ένα καλό παιχνίδι απέναντι σε μία μεγάλη ομάδα. Δυστυχώς η αλήθεια είναι ότι δεν παίρνουμε αποτελέσματα παρόλο που παίζουμε καλά όπως στο ματς αυτό, όπου ήμασταν συγκεντρωμένοι σε όλη την διάρκεια του. Με την ένταση που έπαιξε η ομάδα μου ήταν πολύ πειθαρχημένη, έπαιξε πολύ καλά. Πιστεύω ότι και στο πρωτάθλημα θα πάμε μπροστά. Είμαι σίγουρος για αυτό. Έτσι όπως δουλεύουν τα παιδιά δεν θα έχουμε κανένα πρόβλημα η ομάδα να ανέβει σιγά, σιγά. Παρόλο που ο αντίπαλος δεν έκανε ευκαιρία ως τότε, προηγήθηκε. Ο ΠΑΟΚ πέτυχε ένα μοναδικό γκολ. Στο πρώτο ημίχρονο υπήρξαν δύο οφσάιντ τα οποία ήταν αμφίβολα πολύ. Παράλληλα μας ακύρωσε ένα γκολ που ήταν για μένα κανονικό. Και έτσι η θέση μας γινόταν όλο και πιο δύσκολα. Μερικές φορές είναι σαν να μην παίζουμε εναντίον έντεκα αλλά περισσοτέρων. Αλλά έτσι είναι η ζωή. Προσωπικά εμένα η ομάδα μου, μου άρεσε. Ναι, θα μπορούσε να ήταν κόκκινη η ενέργεια του Κάστρο. Ήταν όμως πολύ αυστηρώς και μαζί μας ο διαιτητής. Τόσο στα οφσάιντ όσο και στο γκολ που ακυρώθηκε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: