Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Γκρασιάν Υπέροχο αυτό που έζησα…


Τις υπέροχες στιγμές που έζησε ως παίκτης του Άρη, θυμήθηκε ο Λεάντρο Γκρασιάν. Ο Αργεντινός έπλεξε το εγκώμιο του κόσμου των «κιτρίνων», ενώ δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στον λόγο για τον οποίο αποχώρησε από τον σύλλογο της Θεσσαλονίκης.
Κατά την διάρκεια της συνέντευξης που παραχώρησε στην εφημερίδα «Ole» ο Λεάντρο Γκρασιάν, μίλησε για την παρουσία του στον Άρη. Πρώτα απ’ όλα απάντησε σε ερώτημα σχετικό με την σχέση που είχε με τον κόσμο των «κιτρίνων» και το αν θα ήθελε να έχει την ίδια και στην Ιντεπεντιέντε: «Ελπίζω να ζήσω κάτι τέτοιο και στην Ιντεπεντιέντε. Αυτό θα με βοηθήσει να έχω την καλύτερη σχέση με τον κόσμο της ομάδας. Σε μια χρονιά, μπορούν να συμβούν τα πάντα. Αν έχεις όμως καλή σχέση με τον κόσμο, τότε όλα τα προβλήματα μπορούν να λυθούν. Αυτό είναι κάτι ανεκτίμητο».
Όσο για τους λόγους της αποχώρησής του από τους «κιτρίνους»; Ο Αργεντινός δεν έκρυψε τις λεπτομέρειες του διαζυγίου: «Μόνο αυτό ήταν το πρόβλημα. Με κάλεσαν και μου είπαν πως… δεν έχουν πρόβλημα μαζί μου, όμως δεν μπορούν να μου δώσουν τα χρήματα που είχαμε συμφωνήσει. Πέρα από αυτό, τελειώσαμε πολύ καλά. Αυτό που έζησα εκεί, ήταν υπέροχο. Ο κόσμος με έβλεπε σαν είδωλο».
Πέρα από τις ερωτήσεις για τα όσα έζησε στον Άρη, ο Γκρασιάν, φρόντισε να στείλει και το μήνυμά του: «Θέλω να στείλω ένα μήνυμα μέσω της εφημερίδας. Τα χαιρετίσματά μου σε όλους του Αργεντινούς της ομάδας. Όλοι μαζί παρακολουθούσαμε μέσω της Ole τα νέα στην πατρίδα. Θα χαρούν με το μήνυμα αυτό».

Δεν υπάρχουν σχόλια: