Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Κατσικάρης: "Λάθος επιλογή ο Άρης"


Ο Φώτης Κατσικάρης έχει πιάσει δουλειά στη Μπιλμπάο και σε συνέντευξη που παραχώρησε στην "El Correo" μίλησε για το πέρασμα του από τον Άρη αλλά και τον Παναγιώτη Γιαννάκη που τον... έκανε να ασχοληθεί με το μπάσκετ.

Ο Έλληνας τεχνικός σχολίασε: "Αν και δεν θέλω πια να μιλάω άλλο για αυτό το θέμα, είμαι πεπεισμένος ότι ήταν λάθος μου η επιλογή να πάω στον Άρη. Το τάιμινγκ δεν ήταν το κατάλληλο. Υπήρχαν κάποια προβλήματα στον σχεδιασμό, ήταν η πρώτη φορά που ήμουν χωρίς την οικογένειά μου, ήταν ένας συνδυασμός πραγμάτων. Είναι η πρώτη φορά στην καριέρα μου που πήρα μια λάθος απόφαση. Είχα σκεφτεί από πριν να παραιτηθώ. Για τη Μπιλμπάο δεν ήξερα τίποτα μέχρι και την Τρίτη. Το βράδυ της Δευτέρας, κι ενώ βρισκόμασταν στο Ισραήλ, έλαβα ένα μήνυμα από τον εκπρόσωπό μου, ο οποίος ήθελε να μου μιλήσει. Μετά το παιχνίδι με τη Χάποελ, επικοινωνήσαμε και μου έκανε γνωστό το ενδιαφέρον της Μπιλμπάο. Γινόταν έτσι πραγματικότητα το όνειρό μου να επιστρέψω στη λίγκα ACB." Για την απόφασή του να ασχοληθεί με το μπάσκετ είπε: "Ο θείος μου με είχε πάρει στο παιχνίδι Ιωνικός – Ολυμπιακός. Είδα σε δράση τον Παναγιώτη Γιαννάκη, δύο μέρες αφότου είχε πεθάνει ο πατέρας του. Ήταν κάτι μαγικό, συναρπαστικό και εκείνη τη στιγμή είπα μέσα μου "ναι, θέλω να παίξω μπάσκετ"".

Δεν υπάρχουν σχόλια: