Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2010

Αμφίβολος για το ντέρμπι ο Πάτο


Ο Πάτο σκόραρε δις με τη φανέλα της Μίλαν Περιορισμένες είναι οι πιθανότητες συμμετοχής του Αλεξάντρ Πάτο στο ντέρμπι της Μίλαν με την Ιντερ που θα διεξαχθεί την Κυριακή. Ο Βραζιλιάνος άσος των "ροσονέρι" προσπαθεί να ξεπεράσει τον τραυματισμό στο μηρό που τον ταλαιπωρεί από τις αρχές Ιανουαρίου και παραμένει αμφίβολος.

"Αν θα είμαι έτοιμος για το ντέρμπι; Εχω χάσει πολλά παιχνίδια, αλλά ο στόχος μου είναι να είμαι απολύτως υγιής χωρίς να βιαστώ να επιστρέψω", δήλωσε ο ίδιος ο άσος της Μίλαν. "Είμαι νέος και έχω μεγάλη καριέρα μπροστά μου, οπότε θα έχω την ευκαιρία να παίξω σε πολλά άλλα ντέρμπι. Ελπίζω να τα καταφέρω, αλλά προτεραιότητά μου είναι να γίνω καλά 100%. Δεν θέλω να ρισκάρω το πόδι μου, ούτε για τον εαυτό μου, ούτε για την ομάδα. Προτιμώ να περιμένω την κατάλληλη στιγμή", συμπλήρωσε ο Πάτο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: