Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

Μπλατ: «Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια»

Μπλατ: «Είμαι ικανοποιημένος από την προσπάθεια»

Ικανοποιημένος από την προσπάθεια των παικτών του, παρά τον αποκλεισμό, δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου, ο τεχνικός του Άρη, Ντέιβιντ Μπλατ. Πιο συγκεκριμένα τόνισε: «Σήμερα κερδίσαμε τη μάχη, αλλά ο Ολυμπιακός κέρδισε τον πόλεμο. Σίγουρα, μπορούμε να νοιώθουμε ότι είμαστε καλή ομάδα. Μπορέσαμε να μαζέψουμε τον κόσμο στο γήπεδο και να ευχαριστηθεί αυτό που είδε. Για μένα ήταν πολύ όμορφο γιατί βαρέθηκα έξι μήνες να είμαι στο σπίτι μου! Ήθελα πολύ να επιστρέψω στους πάγκους. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με την προσπάθεια και το αποτέλεσμα. Ένα αποτέλεσμα δεν κρίνει τη σεζόν, η πρόκληση για μας είναι η συνέχεια. Σίγουρα, πάντως, είδα καλά πράγματα. «Είχαμε το αβαντάζ του καινούριου προπονητή, του ενθουσιασμού και των έντονων συναισθημάτων. Παίξαμε σε ένα στιλ παιχνιδιού που θέλω να εφαρμόσω και αυτό είναι ένα καλό σημάδι. Υπάρχει, βέβαια, πολύ δουλειά ακόμα να γίνει».

Γιαννάκης: «Ο Άρης είχε ενθουσιασμό»

Από την πλευρά του ο Παναγιώτης Γιαννάκης, εμφανώς ανακουφισμένος από την εξέλιξη του αγώνα τόνισε: «Ο κόσμος είδε ένα ενδιαφέρον παιχνίδι. Ο Άρης έχει στο γήπεδό του υπέρμετρο ενθουσιασμό. Πόσο μάλλον τώρα που ξεκινά με έναν φίλο από τα παλιά. Πήρε ορισμένα σουτ με ρίσκο, μας δημιούργησε νευρικότητα κι έτσι παίχτηκε η πρόκριση μέχρι το τέλος. Είναι καλό τεστ για μας να καταλάβουμε να μην χάνουμε την συγκέντρωση σε κανένα σημείο του παιχνιδιού. Συνεχίζουμε, εύχομαι καλή συνέχεια στον Άρη και να είναι τον ίδιο αποτελεσματικός».

Δεν υπάρχουν σχόλια: