Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2010

HΡΑΚΛΗΣ:ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΛΑΝΤΑΝΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΡΕΜΟΥ,















Επιμέλεια:Γρηγόρης Παπαγιαννάκης

Ο ΛΑΝΤΑΝΗ ΔΗΛΩΣΕ:«Θα έπρεπε να αποδεχθεί τη φιλική μου διάθεση να τον βοηθήσω. Ο δρόμος που έχει διαλέξει δεν συμβαδίζει με αυτόν που έχω μάθει να δουλεύω», τόνισε ενώ ξεκαθάρισε ότι δεν πρόκειται να δεχθεί ξανά καμία μομφή για την οικονομική του δυνατότητα.
«Το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του κ. Ρέμου δηλώνει από μόνο του την σύγχυση στην οποία βρίσκεται ο ίδιος και οι άνθρωποι που έχουν την τύχη της ομάδας στα χέρια τους. Μια ομάδα με ιστορία 100 ετών κινδυνεύει να διαλυθεί και ζητείται από εμένα να δώσω λύση στα προβλήματα της μέσα σε 10 μέρες.Δεν έχω ανεχθεί ποτέ να λειτουργήσω σε κλίμα τρομοκρατίας, εκβιασμού και απειλών και δεν είμαι διατεθειμένος να το κάνω ούτε και τώρα. Ο κ. Ρέμος θα έπρεπε να έχει αποδεχθεί την φιλική μου διάθεση και την πρόθεση μου να βοηθήσω αυτόν και την ομάδα. Ο δρόμος που έχει όμως διαλέξει δεν συμβαδίζει με τον τρόπο που έχω μάθει να δουλεύω.Τέλος, δηλώνω ρητά και κατηγορηματικά προς πάσα κατεύθυνση και πολύ περισσότερο στον «καλλιτέχνη» πρόεδρο της ομάδας, πως από εδώ και στο εξής δεν θα ξαναδεχθώ μομφή ή υπαινιγμό περί της οικονομικής μου δυνατότητας κι επάρκειας, την οποία εξάλλου ανά πάσα στιγμή και σε οποιοδήποτε δικαστήριο θελήσουν μπορώ να αποδείξω. Κάποτε, μερικοί κύριοι θα πρέπει να μάθουν πως όταν κατηγορούν άδικα, καμιά φορά μπορεί και να βρεθούν δίκαια κατηγορούμενοι. Ας αναλάβει o κ. Ρέμος έστω και τώρα τις ευθύνες του απέναντι στην ομάδα και στον κόσμο της. Αλλά χωρίς την δική μου βοήθεια πλέον. Ας μάθει επίσης ότι όποιος ζει με την αλήθεια, ζει και ήρεμα! Εγώ πάντως εύχομαι στους παίκτες, την τεχνική ηγεσία και τον κόσμο του Ηρακλή καλή επιτυχία».

ΜΕ ΓΕΜΑΤΕΣ ΤΣΕΠΕΣ ΟΙ ΠΑΙΚΤΕΣ ΣΤΗΝ ΛΑΡΙΣΑ
Ο Αντώνης Ρέμος κράτησε την υπόσχεσή του και κατέβαλε 300.00 ευρώ στους παίκτες.
Ετσι οι ποδοσφαιριστές του Ηρακλή πάνε με γεμάτες τσέπες στο Αλκαζάρ για παιχνίδη ζωής και θανάτου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: