Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Δεν ανησυχούν στον Πανιώνιο για τα "χρέη"


Ο ισχυρός άντρας του Πανιωνίου, Κωνσταντίνος Τσακίρης Με ιδιαίτερη έκπληξη, οι παράγοντες του Πανιωνίου, είδαν την Παρασκευή το όνομα της ομάδας να φιγουράρει ανάμεσα σε αυτά των ΠΑΕ που χρωστούν στο δημόσιο. Οπως τονίζουν ο κατάλογος που ανακοινώθηκε, αφορά την περίοδο πριν την ειδική εκκαθάριση.

Πλέον επίσημη θέση από την ομάδα της Νέας Σμύρνης, θα εκφραστεί την Τρίτη ή την Τετάρτη, προκειμένου να μην υπάρξει καμία αμφιβολία σε κανέναν για την "καθαρότητα" της ομάδας.

Στο μεταξύ, την Παρασκευή, ο Γιώργος Τζαβέλλας παρέλαβε το βραβείο του πολυτιμότερου παίκτη της προηγούμενης αγωνιστικής. Η τελετή έλαβε χώρα στο Μουσείο του Πανιωνίου και το βραβείο παρέδωσε στον παίκτη ο παλαίμαχος άσος των "κυανερύθρων", ο γκολκίπερ του Βαλκανικού Κυπέλλου, Απόστολος Φίλης.

Ο διεθνής παίκτης, στις δηλώσεις του, τόνισε: "Δεν έχω ξαναπάρει βραβείο. Είναι το πρώτο μου γενικά. Το γεγονός ότι ήρθε αυτό το βραβείο μέσω των ασίστ είναι ένας άλλος λόγος που πρέπει να το συζητήσουμε. Είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτό. Το θέμα δεν είναι οι ασίστ που βγάζω στις προπονήσεις, αλλά το πόσο βοηθώ τους συμπαίκτες μου να σκοράρω κατά τη διάρκεια του αγώνα".

Για το αν θα βρίσκεται στις επιλογές του Ρεχάγκελ για την Νότια Αφρική, είπε: "Για το αν είμαι στην Εθνική είναι θέμα του κ. Ρεχάγκελ. Δική μου δουλειά είναι να αγωνίζομαι όσο μπορώ. Εχω πέντε παιχνίδια ακόμα με τον Πανιώνιο. Αυτή είναι η δουλειά μου κι αυτή πρέπει να κάνω".

Για τους επόμενους αγώνες τόνισε: "Αν είχα να διαλέξω το πιο δύσκολο παιχνίδι θα έλεγα αυτό κόντρα στον Πανθρακικό. Εμείς τα κάνουμε εύκολα κι εμείς δύσκολα. Αν είμαστε αυτοί που πρέπει, μπορούμε να κατακτούμε τρίποντα. Αν δεν είμαστε σοβαροί μπορεί να πάρουμε και 3-4 βαθμούς, να τερματίσουμε χαμηλά, κάτι που δεν μας αξίζει".

Από την μεριά του ο Απόστολος Φίλης τόνισε: "Δεν μπορώ να συμβουλέψω κάτι τον Γιώργο. Αλλά έχω να τονίσω ότι το βραβείο αποκτά μεγαλύτερη σημασία όταν δίνεται σε εκείνον που δημιουργεί, παρά σε αυτόν που εκτελεί. Του εύχομαι περισσότερες δημιουργικές αποδόσεις".

Στον αγωνιστικό τομέα, πρόβλημα προέκυψε με τον Μάρκους Γιόνσον. Ο Σουηδός παίκτης, αισθάνθηκε ενοχλήσεις στους προσαγωγούς την Παρασκευή, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει την προπόνηση και πλέον να είναι αμφίβολη η συμμετοχή του στην αναμέτρηση με τον Πανθρακικό.

Από κει και πέρα, Ομο και Κοντοές προπονήθηκαν κανονικά και πλέον είναι στην διάθεση του Γιώργου Παράσχου για το εκτός έδρας παιχνίδι της Κυριακής στην Κομοτηνή.

Δεν υπάρχουν σχόλια: