Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Τζόουνς: «Δεύτερη... ευκαιρία»

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/d5d9fec2ff5048e86dda977cbeb4eb2a_L.jpg?1268369780?1268369780?1268369780

Η 34χρονη πλέον Τζόουνς, υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα μπάσκετ Tulsa Shock του WNBA, έχοντας... παρακαταθήκη την σπουδαία καριέρα που έκανε με το πανεπιστήμιο της Νορθ Καρολάινα (σ.σ κέρδισε και υποτροφία), αγωνιζόμενη ως πόιντ γκαρντ. Το 1994 πανηγύρισε ένα πρωτάθλημα, ενώ ακόμη είναι 5η στις ασίστ, 3η στα κλεψίματα και 7η στα κοψίματα στις σχετικές λίστες του πανεπιστημίου.

Η Αμερικανίδα αθλήτρια, που είχε εμπλακεί στο σκάνδαλο ντόπινγκ της BALCO, με αποτέλεσμα να της αφαιρεθούν τα μετάλλια που κατέκτησε στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2000, μιλώντας για την επιστροφή της στον αθλητισμό, τόνισε: «Είναι ένα νέο κομμάτι της διαδρομής μου. Χαίρομαι για αυτό το γεγονός και που θα έχω την ευκαιρία να παίξω ανάμεσα στις κορυφαίες καλαθοσφαιρίστριες του κόσμου. Θα προσπαθήσω να φανώ όσο πιο ανταγωνιστική μπορώ».

Κλείνοντας, σημείωσε: «Δεν το βλέπω ως λύτρωση. Απλά το βλέπω ως μια ευκαιρία να υλοποιήσω ένα όνειρό μου, μια ευκαιρία για μένα να μοιραστώ με τον κόσμο το μήνυμα της ελπίδας, της δεύτερης ευκαιρίας. Η εξιλέωση ωστόσο δεν χωράει στη δική μου εξίσωση. Απλά είναι ένα νέο κομμάτι της διαδρομής μου».

Δεν υπάρχουν σχόλια: