Παρασκευή 5 Μαρτίου 2010

Εξοργισμένος ο Βγενόπουλος


Ανδρέας Βγενόπουλος Έξω φρενών ήταν την Πέμπτη ο Ανδρέας Βγενόπουλος. Αιτία ήταν η φημολογία που είχε αναπτυχθεί και τον ήθελε να είναι αυτός που προωθεί τη λύση του ΟΑΚΑ και να μη συμπλέει με τον Γιάννη Βαρδινογιάννη στο θέμα του Βοτανικού. Όταν μάλιστα ενημερώθηκε από τους συνεργάτες του, ξέσπασε...

"Είναι ντροπή κάθε φορά που δημιουργείται ένα πρόβλημα με το θέμα του γηπέδου να το σχετίζουν με εμένα. Ας σταματήσει αυτή η κοροϊδία! Αυτά τα λένε για να κρύψουν τις αδυναμίες τους και αυτό είναι απαράδεκτο", τόνισε αρχικά για να συμπληρώσει στη συνέχεια:

"Εγώ πριν από 2,5 χρόνια ήρθα και έλαβα μέρος στη διαδικασία της ονοματοδοσίας και πρόσφερα 23 εκατ. ευρώ την τελευταία ημέρα της διαδικασίας, όταν κανένας δεν είχε ασχοληθεί με το θέμα. Και αντί να ακούσω "ευχαριστώ", άκουσα τα μύρια όσα γιατί λέει δεν είχα προβλέψει να βάλω το όνομα του Παναθηναϊκού στην ονοματοδοσία. Και πήρα εγώ τον Κακλαμάνη τηλέφωνο και του είπα "πάρε τον Ερασιτέχνη και την ΠΑΕ και ζήτησέ τους την άδεια για το όνομα του Παναθηναϊκού στην ονοματοδοσία". Το έκανε, αλλά δεν πήρε απάντηση ποτέ, ούτε φυσικά και εγώ...

Τώρα λένε ότι εμένα δεν με συμφέρει να πληρώσω τα 23 εκατ. ευρώ για τον Βοτανικό και θέλω τη λύση του ΟΑΚΑ. Ε, αυτό είναι εξοργιστικό! Εάν ήθελα να μην πληρώσω τα 23 εκατ. ευρώ, τότε θα "πατούσα" πάνω στη σύμβαση η οποία έχει πάψει να υφίσταται, έχει λήξει χρονικά και δεν έχει νομική ισχύ. Συν του ότι υπάρχουν άλλα οικονομικά δεδομένα -την παρούσα φάση- διεθνώς στις αγορές. Ακόμα και έτσι, όμως, εγώ έχω δεσμευτεί ότι θα δώσω τα 23 εκατ. ευρώ για τον Βοτανικό. Αρα τι να λέμε; Οτι εγώ ''πολεμάω'' τον Βοτανικό;".

Στη συνέχεια σχολιάζοντας τα σενάρια που τον θέλουν να προωθεί τη λύση του ΟΑΚΑ, είπε: "Αφήνουν να αιωρείται, ότι είχα προτείνει το ΟΑΚΑ. Κανένα ΟΑΚΑ δεν πρότεινα εγώ. Πριν από 1,5 χρόνο είχα πει ότι το γήπεδο εξαρχής έχει στηθεί σε λάθος βάση και ότι μοιάζει με το γιοφύρι της Αρτας. Εκτοτε δεν έχω ασχοληθεί καθόλου. Το θέμα εξαρχής το είχε αναλάβει ο Βαρδινογιάννης και ταυτόχρονα κάναμε τη ΓΗΠΕΛ. Αυτό που είχε γίνει είναι ότι πριν από 1,5 χρόνο, η τότε κυβέρνηση, μας είχε πει ότι εκτός από τον Βοτανικό έχουμε και τη λύση του ΟΑΚΑ, το οποίο μπορεί να κατεβεί, να φύγει ο στίβος και να γίνει κλειστό από πάνω.

Και ότι υπάρχει επίσης χώρος δίπλα, μία έκταση, την οποία θα μπορούσαμε να την εκμεταλλευτούμε προκειμένου να γίνουν και άλλες εγκαταστάσεις των ερασιτεχνικών τμημάτων. Το είχαμε συζητήσει όλοι μαζί τότε και, από τη στιγμή που ο Βαρδινογιάννης είχε αναλάβει από πριν το θέμα του γηπέδου, υιοθετήσαμε άπαντες τη γνώμη του επί του θέματος που ήταν ''όχι, Βοτανικός''.

Ποιος ο λόγος τώρα να βγουν προς τα έξω τέτοια πράγματα και να τα χρεώσουν σε εμένα, δεν μπορώ να το καταλάβω Εχουμε τη ΓΗΠΕΛ, θα συνεδριάσει την Τρίτη και θα πάρουμε τις αποφάσεις μας. Εάν ξεκινήσουμε από την αρχή και υπάρξει ένας νέος "φαύλος κύκλος", δεν μπορώ να το ξέρω. Αλλά θα είναι μία αποτυχία και θα πρέπει να αναζητήσουμε εναλλακτικές λύσεις.

Ο,τι και αν αποφασιστεί, θα πρέπει να διασφαλίζει ότι θα είναι άμεσα υλοποιήσιμο στο χρόνο που πρέπει. Αλλά δεν μπορώ να καταλάβω, επίσης, πώς είναι δυνατόν να είμαστε "ΟΚ" από το ΣτΕ και να μένει μόνο το θέμα του πάρκινγκ για διευθέτηση, για να πάρουμε και την έγκριση της UEFA. Και αντί για λύση η Μπιρμπίλη να τα θέτει όλα ξανά απ' την αρχή, βάζοντας και τον Βωβό μέσα, από τη στιγμή που το ΣτΕ ήταν ξεκάθαρο στην απόφασή του...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: