Πέμπτη 15 Ιουλίου 2010

Πολίτης Σίλβα

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/1bb1cd2eac086b1e0e6d82bf741c597f_L.jpg?943912800?943912800?943912800Επίσημα παίκτης της Μάντσεστερ Σίτι είναι ο Νταβίδ Σίλβα, ο οποίος πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις και υπέγραψε συμβόλαιο συνεργασίας διάρκειας τεσσάρων ετών. Ο αριστεροπόδαρος άσος, αποτέλεσε μέλος της Εθνικής Ισπανίας στην κατάκτηση του Euro 2008 αλλά και του mundial του 2010 και πλέον ελπίζει σε νέα τρόπαια με την Μάντσεστερ Σίτι, μετά την μεταγραφή από την Βαλένθια αντί περίπου 29 εκατ. ευρώ.

«Είμαι πολύ χαρούμενος με ό,τι καταφέραμε αυτό το καλοκαίρι, είναι η καλύτερη στιγμή που κάθε παίκτης μπορεί να ζήσει» ήταν τα λόγια του Σίλβα για την κατάκτηση του παγκοσμίου κυπέλλου στο επίσημο site των Πολιτών.

«Ανυπομονώ να ξεκινήσω την σεζόν με τους νέους μου συμπαίκτες. Είμαι ενθουσιασμένος με την νέα μου ομάδα» τόνισε ο 24χρονος μεσοεπιθετικός και συνέχισε: «Θα είμαι ευτυχισμένος αν στο τέλος της σεζόν είμαστε στο Champions League ή αν κατακτήσουμε έναν τίτλο».

«Ο Ρομπέρτο Μαντσίνι και ο Γκάρι Κουκ μου είπαν ότι χτίζουμε μία μεγάλη ομάδα με μερικούς από τους καλύτερους παίκτες στον κόσμο και αναμένεται να παλέψουμε για να φτάσουμε σε διακρίσεις. Πρώτος μου στόχος είναι να μπω στην ομάδα και να τα δώσω όλα για το πρωτάθλημα και τις υπόλοιπες διοργανώσεις» κατέληξε ο Σίλβα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: