Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Χαλκιάς: «Είμαι έτοιμος για δράση»


Έτοιμος να βοηθήσει τον ΠΑΟΚ να πετύχει τους στόχους του δήλωσε ο Κώστας Χαλκιάς, μιλώντας στην εφημερίδα «Σπορ του Βορρά». Ο διεθνής τερματοφύλακας επέστρεψε στο σαββατιάτικο φιλικό με τον Πανθρακικό, ύστερα από τον τραυματισμό του που τον κράτησε εκτός δράσης περισσότερο από ένα μήνα.

«Είμαι σε πολύ καλή κατάσταση και αυτό είναι το πιο σημαντικό», ανέφερε ο 36χρονος γκολκίπερ και πρόσθεσε:

«Πέρασα δύσκολες ημέρες με τον τραυματισμό και εύχομαι κανείς αθλητής να μην μένει εκτός αγωνιστικών χώρων εξαιτίας τραυματισμών. Είμαι έτοιμος για δράση, για να βοηθήσω την ομάδα μου να πετύχει τους στόχους της. Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα την δεδομένη χρονική στιγμή. Όλοι γνωρίζουν ποιος είναι ο Κώστας Χαλκιάς και τι μπορεί να προσφέρει στον ΠΑΟΚ. Δεν χρειάζεται να αποδείξω τίποτα σε κανέναν. Είμαι έτοιμος να βοηθήσω τον ΠΑΟΚ».

Δεν υπάρχουν σχόλια: