Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2010

Φράνκο: «Μιλάω με Άρη, αλλά δεν υπάρχει ακόμη πρόταση»


Στην αποκάλυψη πως βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τον Άρη προέβη ο Γκιγέρμο Φράνκο.Ο Μεξικανός επιθετικός έκανε δηλώσεις στην εφημερίδα «Εξέδρα» και τόνισε πως ακόμη δεν έχει δεχθεί επίσημη πρόταση από τους «κίτρινους», αλλά εξέφρασε την αισιοδοξία ότι θα προχωρήσει σύντομα το θέμα ανάμεσα στις δύο πλευρές.

«Μιλάω με τον Αρη. Με θέλει, αλλά ακόμα δεν υπάρχει συγκεκριμένη πρόταση. Δεν πρόκειται για φιλολογικό ενδιαφέρον, μα ακόμα υπολείπονται κάποιες βασικές παράμετροι για να προχωρήσει το ζήτημα», τόνισε αρχικά και πρόσθεσε:

«Μου είπαν πως με θέλει ο Κούπερ και εγώ θα ήθελα να δουλέψω μαζί του. Τις προσεχείς ημέρες θα είμαι σε θέση να πάρω απόφαση για την επόμενη ομάδα μου. Σαφώς και θα ήταν θετικό για εμένα να κατατεθεί μία συγκεκριμένη και καλή πρόταση, ώστε να έρθω στον Αρη».

Δεν υπάρχουν σχόλια: