Πέμπτη 16 Σεπτεμβρίου 2010

Χαβίτο: «Τρελάθηκα όταν έβαλα το γκολ»

Χαβίτο: «Τρελάθηκα όταν έβαλα το γκολ»

Ο «χρυσός» σκόρερ του Άρη, Φρανσίσκο Χαβίτο, αποθεώθηκε μετά το τέλος του αγώνα με την Ατλέτικο και δήλωσε: «Έχω τύχη με τους συμπατριώτες μου. Πάντα δίνω τον καλύτερο εαυτό μου αλλά με αυτούς σκοράρω κιόλας. Νιώθω πολύ χαρούμενος γιατί η ομάδα μου έτρεξε και έκανε ένα πολύ καλό παιχνίδι. Κυριότερα όμως γιατί πήραμε τους βαθμούς. Η Ατλέτικο έχει μία πολύ καλή ομάδα όμως όλοι οι συμπαίκτες μου ήταν σήμερα απίθανοι. Τρελάθηκα όταν έβαλα το γκολ και έτρεξα στις κόρες μου να το αφιερώσω».

Για την ατμόσφαιρα του γηπέδου είπε: «Ήταν εκπληκτική όπως συνήθως. Ο κόσμος είναι φανταστικός σε όλα τα εντός έδρας παιχνίδια».

Για την συζήτηση με παίκτες της Ατλέτικο ομολόγησε: «Με συνεχάρησαν για τη νίκη και μας ευχήθηκαν καλή συνέχεια. Διασκεδάσαμε όμως τώρα… έχουμε παιχνίδι την Κυριακή».

Δεν υπάρχουν σχόλια: