Τρίτη 9 Νοεμβρίου 2010

«Ήθελα νίκη επί του ΠΑΟΚ»!

Απόλυτα ευχαριστημένος για την ανάδειξή του ως MVP της 3ης αγωνιστικής της Α1, παρουσιάστηκε ο Χρήστος Ταπούτος, με δηλώσεις του που φιλοξενήθηκαν στην επίσημη ιστοσελίδα του ΕΣΑΚΕ. Η σπουδαιότητα μάλιστα ενός ντέρμπι σαν και αυτό ανάμεσα σε Άρη και ΠΑΟΚ, κάνει τον άσο των «κιτρίνων» ακόμα πιο χαρούμενος για τη βράβευσή του.

«Καταρχήν μεγάλωσα παρακολουθώντας αυτά τα ντέρμπι και ποτέ μου δεν φανταζόμουν ότι κάποια στιγμή θα ήμουν πρωταγωνιστής σε ένα από αυτά. Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βοήθησα την ομάδα μου να φτάσει σ' αυτή τη νίκη η οποία συνδυάστηκε και με τη δική μου καλή εμφάνιση. Ήθελα μια μεγάλη νίκη επί του ΠΑΟΚ στο γήπεδο μας, φορώντας τη φανέλα του Άρη. Από εκεί και πέρα είναι μια νίκη απέναντι σε μια ομάδα που έχει τους ίδιους στόχους με τους δικούς μας», τα όσα ανέφερε ο 28χρονος καλαθοσφαιριστής.

Δεν υπάρχουν σχόλια: