Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

Ο… κανονιέρης παρέμεινε «καρακάξα»

Τα αγγλικά ΜΜΕ τον είχαν σχεδόν ντύσει στα χρώματα της Άρσεναλ… Ωστόσο, αυτός τα διέψευσε όλα και μάλιστα, πανηγυρικά.

Ο Στίβεν Τέιλορ έβαλε τέλος στη φημολογία που τον ήθελε να μετακομίζει στο Λονδίνο, ανανεώνοντας τη συνεργασία του με την Νιούκαστλ.

Ο 24χρονος αμυντικός υπέγραψε νέο συμβόλαιο με τις «καρακάξες» διάρκειας 5,5 ετών και θα παραμείνει κάτοικος «Σεντ Τζέιμς Παρκ».

«Είμαι ενθουσιασμένος που θα παραμείνω στην ομάδα. Ήρθα εδώ όταν ήμουν παιδί και είμαι σίγουρος ότι μπορώ να εκπληρώσω τις προσδοκίες μου, εδώ, στο σύλλογο της γενέτειράς μου» είπε ο Τέιλορ αφού «έπεσαν» οι υπογραφές.

Το προηγούμενο συμβόλαιό του έληγε το ερχόμενο καλοκαίρι και το περασμένο καλοκαίρι είχε μπει στη λίστα των υπό παραχώρηση παικτών, καθώς δεν τα έβρισκε με την διοίκηση στις διαπραγματεύσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια: