Δευτέρα 27 Δεκεμβρίου 2010

"Όνειρο ζωής η Ρίβερ"

Ο Νάτσο Σκόκο σε συνέντευξη του στην εφημερίδα "Ole", επεσήμανε ότι ονειρεύεται να αγωνιστεί καποια στιγμή στη Ρίβερ Πλέιτ.
Ο Αργεντινός άσος που ανανέωσε πρόσφατα τη συνεργασία του με την ΑΕΚ δεν έκρυψε ότι είναι και φίλαθλος της συγκεκριμένης ομάδας.

"Εγώ πάντα ήμουν οπαδός της από όταν ήμουν νέος. Οπότε φαντάζεσαι τι σημαίνει αυτό. Η οικογένειά μου και οι φίλοι μου είναι τρελοί", είπε αρχικά.
"Ονειρεύομαι να παίξω στη Ρίβερ. Θα πολεμήσω για να παίξω στη Ρίβερ. Θα είναι κάτι μοναδικό. Εξαιρετικό", δήλωσε ακόμη ο Νάτσο Σκόκο.

Ο παίκτης της ΑΕΚ ρωτήθηκε και για το αν θα ήθελε να επιστρέψει αυτή τη στιγμή στην Ρίβερ, παρότι η ομάδα δεν βρίσκεται στην καλύτερη κατάσταση και απάντησε:"Η Ρίβερ θα είναι πάντα Ρίβερ και θα είναι πάνω από όλους. Και από Εστουντιάντες και από Βελέζ και από όλους. Η Ρίβερ είναι πολύ μεγάλος σύλλογος".

Όσο για το πότε θα επιστρέψει στην πατρίδα του, ανέφερε:"Θα δούμε. Το αργεντίνικο ποδόσφαιρο είναι υπέροχο και αυτό είναι κάτι επιπλέον. Πρέπει να περιμένουμε".

Δεν υπάρχουν σχόλια: