Σάββατο 22 Ιανουαρίου 2011

Ρατσιστή αποκάλεσε τον Μπρους ο Ουγιέ

Μπαράζ φραστικών επιθέσεων έχει δεχθεί τις τελευταίες ημέρες ο Ζεράρ Ουγιέ από τον Στιβ Μπρους, με αφορμή την κίνηση του πρώτου για την απόκτηση του Ντάρεν Μπεντ από την Σάντερλαντ, έναντι του ποσού των 23 εκατομμυρίων λιρών (28.2 εκατ. ευρώ). Ο τεχνικός της Άστον Βίλα από πλευρά του τόνισε πως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι είναι Γάλλος.

«Όταν άκουσα για πρώτη φορά αυτά που είπε ο Μπρους, λέω δεν είναι ευγενικό από μέρους του, αλλά μετά που το καλοσκέφτηκα και αναρωτήθηκα γιατί μου επιτίθεται, βρήκα την απάντηση. Επειδή είμαι Γάλλος. Είμαι εύκολος στόχος» υποστήριξε μιλώντας στη “Sun” ο Ουγιέ.

Ερωτηθείς για το αν αποκαλεί τον Μπρους ρατσιστή, ο τεχνικός των «χωριατών» εξήγησε: «Αν στη θέση μου ήταν ένας άλλος προπονητής, είμαι σίγουρος πως τα πράγματα θα εξελίσσονταν εντελώς διαφορετικά».

Δεν υπάρχουν σχόλια: