Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Ξεπουλάμε πατρίδα! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ρε παιδιά, δείτε ένα άπαιχτο χιουμοριστικό βίντεο.
Ο τύπος έχει διασκευάσει το Don’t worry, be happy του Bobby McFerrin με ελληνικούς στίχους, με τους οποίους σατυρίζει την κατάσταση στην Ελλάδα!
Ξεπουλάμε πατρίδα! (ΒΙΝΤΕΟ)
Το τραγούδι έχει τίτλο, Ξεπουλάμε Πατρίδα! Έχει άδικο; Μάλλον όχι!
Απολαύστε το βίντεο, διαβάστε και τους στίχους…
Χθες το βράδυ στο όνειρό μου είδα!
Πουλούσαν λέει τη δική μου πατρίδα
Don’t worry! Be Happy!
Τον Παρθενώνα τον πουλάγαν όλο
Για να τον πάρουν, στήσαμε και… κ΄.…ο
Don’t worry! Be Happy!
Ύστερα είδα και το πιο ωραίο!
Οι Τούρκοι κάνουν βόλτες στο Αιγαίο!
Don’t worry! Be Happy!
Βρήκαν πετρέλαιο, λέει, κατά τη τύχη!
Και μένα θα με κάνουν σεΐχη!
Don’t worry! Be Happy!
Μα στα διόδια, αν δεν δώσω μία,
μου στέλνουν σπίτι την αστυνομία!
Don’t worry! Be Happy!
Βάζαν φωτιές στους δρόμους και είναι ωραία,
Φτιάχναν ΧΥΤΑ με ΜΑΤ στην Κερατέα!
Don’t worry! Be Happy!
Γυρίζω πτώμα από τη δουλειά στο σπίτι,
«μαζί τα φάγαμε», μου λέν «κοπρίτη!»
Don’t worry! Be Happy!
Όλα τριγύρω μου, μοιάζουν ίδια,
Μα κάποιοι ψάχνουν για φαΐ μες τα σκουπίδα!
Don’t worry! Be Happy!
Και λίγο πριν ξυπνήσω είδα!
Πως ήμουν πιόνι σε χαμένη παρτίδα
Don’t worry! Be Happy!
Πηγή: sportdog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: