Κυριακή 29 Μαΐου 2011

«Φανταστικό να επιστρέψω στον Άρη»

«Ανοιχτό» άφησε το ενδεχόμενο της επιστροφής του στον Άρη ο Νασίφ Μόρις, μιλώντας στη Sportday.

Ο Νοτιοαφρικανός αμυντικός επεσήμανε, ωστόσο, ότι έχει δεχθεί προτάσεις και από ομάδες της πατρίδας του, υπογραμμίζοντας όμως ότι προτεραιότητά του είναι η παραμονή στην Ευρώπη.

Με δηλώσεις του στη Sportday που δημοσιεύεται σήμερα, ο Νασίφ Μόρις είπε:

Για το ενδεχόμενο επιστροφής του στον Άρη:
«Θα ήταν φανταστικό να παίξω ξανά στον Άρη. Το σίγουρο είναι πως θα το απολαύσω αν έρθω στον Άρη. Έχω πάρει πληροφορίες για την ομάδα, γνωρίζω πως τα χρόνια που λείπω από την Ελλάδα έχει ανέβει επίπεδο κι ανταγωνίζεται τις ομάδες της Αθήνας».

Για το αν έχει αποφασίσει που θα συνεχίσει την καριέρα του:
«Υπάρχουν προτάσεις από την πατρίδα μου εδώ κι αρκετό καιρό. Σημαντικότερη είναι αυτή από την ομάδα που αναδείχθηκα, τη Σάντος του Κέιπ Τάουν. Η επιστροφή στην πατρίδα είναι κάτι που έχω στο μυαλό μου, αλλά προτεραιότητά μου είναι να μείνω ακόμα στην Ευρώπη. Φυσικά, θα παίξει σημαντικό ρόλο και ο οικονομικός παράγοντας, μια και βρίσκομαι σε μια ηλικία που πιθανότατα θα πραγματοποιήσω το τελευταίο μου μεγάλο συμβόλαιο».

Δεν υπάρχουν σχόλια: