Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Καταγγελία για μια στοιχηματική εταιρία την Eurobet!!

Οσοι ασχολείστε με το στοίχημα και παίζετε στο ιντερνετ σε νόμιμες εταιρίες θα ήθελα να σας πω...
οτι αμα δεν έχετε ανοίξει λογαριασμό στην στοιχηματικη εταιρια της eurobet ειστε πολυ τυχεροι. Εγω λοιπον την παρασκευη ειπα να ανοιξω λογαριασμο στην eurobet. Ξεκινώντας για την εγγραφή μου με ζητουσαν τα στοιχεια μου , εγραψα τα στοιχεια μου και ολα (απο οτι λεγανε αυτοι) ητανε πολυ καλα , δεχτηκαν τα στοιχεια μου και με ειπανε οτι ολα ειναι ενταξει και οτι μπορω να κανω την πρωτη μου καταθεση. Θελω να πω οτι και η καταθεση που εκανα ητανε πολυ ευκολη και επισης δεχτηκανε τα χρηματα μου χωρης κανενα προβλημα και καμια δυσκολια. Παμε στο θεμα μας ομως τωρα. Το σαββατο το πρωι παω να μπω στο λογαριασμο μου στην eurobet για να βαλω ενα δελτιο , προσπαθουσα λοιπον να μπω επι 2 ωρες , σκεφτηκα μετα να μπω στο e-mail μου οπου και εκει ειδα το τρομακτικο μηνυμα. Η στοιχηματικη εταιρια της eurobet με ειχε κλησει τον λογαριασμο μου , λεγοντας οτι τα στοιχεια μου και συγκεκριμενα η οδος μου δεν ητανε αληθινη , την στιγμη που την παρασκευη μου ειπανε οτι ολα ητανε καλα. Με λιγα λογια λοιπον με πηρανε τα λεφτα απο την καταθεση μου (60 euro) και μετα με φραξανε τον λογαριασμο λεγοντας μου οτι τα στοιχεια μου δεν ειναι σωστα. Τα συμπερασματα δικα σας φιλοι μου !!! Τωρα με ζητανε 1002 χαρτια για να αποδειξω που μενω και να με ανοιξουν τον λογαριασμο μου. Την συγκεκριμενη στοιχηματικη εταιρια eurobet την διαφημιζει ο κ. Γ.χελακης (μεγαλοδημοσιογραφος). Γιατι κυριοι μου ανοιξατε των λογαριασμο αφου τα στοιχεια μου οπως λετε δεν ειναι αληθεια και μετα οταν μου πηρατε τα φραγκα φραξατε τον λογαριασμο μου

Αναγνώστης    

Δεν υπάρχουν σχόλια: