Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

Πιστός στην Μίλαν ο «Ίμπρα»

Αποφασισμένος να παραμείνει στην Μίλαν μέχρι να ολοκληρώσει την ποδοσφαιρική του καριέρα είναι ο Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς. Ο Σουηδός επιθετικός τόνισε πως βρήκε το …λιμάνι τους στους «Ροσονέρι» και ξεκαθάρισε πως νιώθει υπέροχα στην ομάδα του Μιλάνου.

«Είμαι χαρούμενος στη Μίλαν επειδή με καταλαβαίνουν, μου μιλάνε και μου έδωσαν επιπλέον άδεια για μία ακόμα εβδομάδα επειδή κατανόησαν την ανάγκη μου. Είναι πολύ όμορφα όσα λέει ο Αντριάνο Γκαλιάνι για μένα. Θα μείνω στη Μίλαν μέχρι το 2014 και δεν πρόκειται να φύγω, εκτός αν με πουλήσει», τόνισε αρχικά ο «Ίμπρα», που έκανε και μια σύγκριση της Μίλαν με την Μπαρτσελόνα… «Αν έχεις άσχημες εμπειρίες στη ζωή σου, όπως εγώ στην Μπαρτσελόνα, εκτιμάς πιο πολύ τα πράγματα όταν αρχίζουν να καλυτερεύουν. Στη Βαρκελώνη μπορεί ενδεχομένως να ανήκα στην πιο ισχυρή ομάδα του κόσμου, ωστόσο αυτό δεν είχε καμία σημασία από τη στιγμή που δεν ένιωθα καλά. Εδώ νιώθω σαν να είμαι μέλος μιας οικογένειας».





Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: