Δευτέρα 28 Νοεμβρίου 2011

Πανάθα!!

Ο Μάνος Αντώναρος γράφει για την αγάπη του για τον Παναθηναϊκό και πώς περίμενε τόσον καιρό να γράψει για την ομάδα που αυτη την εποχή πετάει.

Πανάθα
Με προβλημάτισε πολύ ένα σχόλιο Παναθηναϊκού, όπου με «κατηγορούσε» ότι για την ομάδα μου (τον ΠΑΟ) όλο κριτική είμαι, ενώ έγραψα ύμνους για τον υπέροχο λαό του ΠΑΟΚ (όπου πίστευω κάθε λέξη των κειμένων μου) και ότι μου άρεσε πολύ ο Ολυμπιακός στη νίκη του επί της Μαρσέϊγ.
Δυστυχώς ή ευτυχώς είμαι πολύ αυστηρός με αυτούς ή αυτά που αγαπώ. Όχι αυστηρός στην καθημερινότητά μου, αλλά στην κριτική μου.
Γιατί;
Μα για να μπορώ να είμαι διθυραμβικός όταν αξίζουν καλής κριτικής.
Όταν ξεκίνησε αυτό το πρωτάθλημα πρέπει να ομολογήσω ότι ήμουν σίγουρος ότι ο Παναθηναϊκός θα’ναι χάλια. Γιατί να μην το πιστεύω άλλωστε; Διοικητικά ήμασταν χάλια, Ο Φερέϊρα δεν με είχε πείσει, ήμουν απογοητευμένος που’χε φύγει ο Σισέ και τόσα άλλα, που όλοι γνωρίζετε.

Γιατί έπρεπε λοιπόν να στάζει το keyboard μου μέλι;
Διαβάστε όλο το άρθρο στο gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: