Η
εικόνα της ΠΑΕ Ηρακλής στην αγορά, όχι μόνο σε επίπεδο μεταγραφών, έχει
βελτιωθεί σημαντικά μόλις στους περίπου δύο μήνες της ενασχόλησης του
Σπύρου Παπαθανασάκη (φωτό) με τα κοινά της ομάδας.
Η φερεγγυότητα και η
αξιοπιστία που εμφανίζει ο Ηρακλής, έχει διαφοροποιήσει τα δεδομένα και
στη διάθεση συνεργασίας εταιριών με την ΠΑΕ. Στο χορηγικό κομμάτι οι
«κυανόλευκοι» μπαίνουν στη διαδικασία ανανεώσεων συμβάσεων που είχαν σε
ισχύ από την περσινή σεζόν και την προσέλκυση νέων αντίστοιχων
συνεργασιών με σχετικά «πακέτα» για την προβολή των διαφημιζόμενων.
Παρόντες στην Αθήνα
Ένα από τα βασικά θέματα της σημερινής συνεδρίασης του Δ.Σ. της FootballLeague
(όπου θα βρεθούν άνθρωποι της ομάδας) είναι και το χορηγικό. Με βάση
την κεντρική διαχείριση. Θα τεθεί επί τάπητος το θέμα του ΟΠΑΠ, αλλά και
της λειτουργίας τμήματος μάρκετινγκ για να συγκεντρωθούν χορηγίες
πρωταθλήματος, από τις οποίες θα έχουν οφέλη όλες οι συμμετέχουσες ΠΑΕ.
Πέραν τούτου αναμένεται να γίνει συζήτηση για τη μορφή του
πρωταθλήματος, ενώ για την επόμενη εβδομάδα προγραμματίζεται η κλήρωση.
Προχωρά… σταθερά
Όσον αφορά στα εισιτήρια
διαρκείας, στη Μίκρα παρατηρούν πως υπάρχει μια σταθερά ανοδική πορεία
στο ενδιαφέρον του κόσμου και τη διάθεσή τους. Έπειτα δε από το πρώτο
παιχνίδι κυπέλλου αναμένουν περισσότερη ανταπόκριση και δη όσο πλησιάζει
η πρεμιέρα του πρωταθλήματος.
Σε επικοινωνιακό κομμάτι
στον Ηρακλή ετοιμάζουν νέες κινήσεις και ως προς τα διαρκείας και ως
προς την εν γένει επικοινωνιακή τακτική.
*Πηγή: metrosport.gr*
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου