Κυριακή 19 Ιουλίου 2015

Γυμνός μπροστά ο Ολυμπιακός - Πού θέλει παίκτες!!

ΑΛΕΦΑΝΤΟΣ τα πάντα όλα στον SportDog για το πρώτο φιλικό του Ολυμπιακού - Τι λέει για Πάρντο, Καπίνο - Ποιοι δεν μπορούν να σηκώσουν τον Ολυμπιακό, ποιος είναι πρόβλημα! Τρέχει ο Ολυμπιακός, πρεσάρει, κέφι δείχνει ο προπονητής που είναι νέος και φιλόδοξος, μου αρέσει που λέει ότι θέλει να παίξει γρήγορο ποδόσφαιρο. Θα ενισχυθεί ο Ολυμπιακός, αλλά και πάλι έδειξε ότι είναι καλή ομάδα, ήταν πιο γρήγορος και έχασε καλές ευκαιρίες.
Αυτός που πήρανε από την Μπράγκα, ο Πάρντο, είναι καλός παίκτης, τον έχω δει, είναι γρήγορος.
Το πρόβλημα του Ολυμπιακού είναι στο γκολ, χρειάζεται μια σεντερφοράρα διότι όλοι αυτοί που έχει μπροστά είναι δύσκολοι στο γκολ. Ο Χάρα είναι πρόβλημα, ο Ντουρμάζ δεν πολυσκοράρει, ο Ντοσεβί τα ίδια, ο Φορτούνης τα ίδια,ο Κολοβός και ο Γιαννιώτας δεν μπορούν να σηκώσουν στις πλάτες τους τον Ολυμπιακό. Είμαστε γυμνοί μπροστά, θέλουμε παικταρά γκολτζή.
Και στόπερ μεγάλο πρέπει να πάρει ο Ολυμπιακός, έχουμε πρόβλημα. Και ένα χάφαρο, γρήγορο όμως παίκτη.
Ο Καπίνο ήταν αδυναμία μου και το έλεγα από τότε που έπαιζε στον Παναθηναϊκό, ότι εγκληματούνε! Τέτοια προσόντα σε τερματοφύλακα σε τέτοια ηλικία είναι εγκληματικό να μην εξελιχτούνε. Ας προσέξει και ο ίδιος τώρα που ήρθε στον Ολυμπιακό να δουλέψει. Αυτός μου θύμιζε Μανταλόζη, μπορεί να αφήσει εποχή και να είναι πολλά χρόνια ο τερματοφύλακας της Εθνικής.
Με ρωτάει ο Σινάνογλου για Σαμαρά και Ολυμπιακό. Έλα ρε τώρα, μην ασχολείστε, μην γράφεις τίποτα, δεν γουστάρω.
Μου άρεσε ο Μπουχαλάκης, το έχω ξαναπεί εγώ πιστεύω ότι αυτός ο παίκτης πρέπει να προσεχτεί. Ήδη βλέπω βελτίωση στα τρεξίματά του, άμα δουλευτεί καλά μπορεί να αναδειχτεί σε πολύ καλό παίκτη. Έχει προσόντα που δεν βρίσκεις εύκολα, κορμί, σουτάρες, και μπάλα ξέρει.
Σβαινστάιγκερ και Στέρλινγκ τρομερές μεταγραφές. Ο πρώτος είναι σκύλος στα χαφ, μηχανή πάνω κάτω, τώρα έχει μεγάλη ευθύνη ο Φαν Χάαλνα φτιάξει ομάδα για πρωτάθλημα διότι έχει ξοδέψει πάρα πολλά λεφτά στις μεταγραφές.
Ο Στέρλινγκ θα κάνει τη Σίτι πιο γρήγορη, να μην έχει τόσα βαριά κορμιά μέσα, είναι θεαματικός και γρήγορος και βλέπει το γκολ. Θα δώσει έκρηξη και ταχύτητα στη Σίτι.
Συντάκτης: Θέμης Σινάνογλου
*Πηγή: sportdog.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: