Γράφει ο Κυριάκος Κύρτσος
Είναι αληθινά εντυπωσιακό αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα. Ο
κόσμος το ποδόσφαιρο το αγαπάει; Ας πούμε πως ναι. Θεωρητικά βέβαια.
Αγαπάει την ομάδα του. Όχι το ποδόσφαιρο. Αγαπάει τη νίκη. Αγαπάει την
ομάδα του όταν κερδίζει κατά κύριο λόγο. Αν δεν κερδίζει προτιμάει να
κάθεται στο σπίτι του και να... κράζει ευκολότερα.
Αν πάλι συνηθίζει να κερδίζει, ίσως επιλέξει και πάλι να μην πάει στο
γήπεδο γιατί θεωρεί πια κεκτημένες τις επιτυχίες. Θα πάει επιλεκτικά σε
παιχνίδια. Όλοι αυτοί πάντως, όλοι οι φίλαθλοι ή οπαδοί, όπως θέλετε
τους βαφτίζετε βλέπουν μπάλα. Παρακολουθούν ποδόσφαιρο, είτε από κοντά,
είτε από την τηλεόραση. Τα καφενεία, οι καφετέριες, τα μαγαζιά γενικά
γεμίζουν όταν έχε ποδόσφαιρο. Ο κόσμος βλέπει.
Για το προϊόν ποδόσφαιρο λοιπόν, αναζητήται χορηγός. Η προσέλευση των
μνηστήρων αποκαρδιωτική. Ουδείς. Πέραν του ΟΠΑΠ που ήθελε
αποκλειστικότητα και μίας άλλης εταιρίας που δεν έδινε τόσα χρήματα όσα
ήθελε η Λίγκα. Πόσα ήθελε; Τώρα έχει βάλει τον πήχη στα 3εκ. Ευρώ.
Αστείο ποσό για μία σοβαρή Λίγκα. Μήπως όμως είναι σοβαρή και δεν το
ξέρουμε;
Είναι σαφές ότι οι χορηγοί πηγαίνουν εκεί που έχει "ψωμί". Και
δυστυχώς η Superleagueδεν έχει. Η Εθνική μετά το 2004 γέμισε χορηγούς.
Ήταν top. Ήταν σημείο αναφοράς. "Πουλούσε". Η SuperLeagueτι ακριβώς να
πουλήσει; Αξιοπιστία; Οι ίδιοι γελάνε όταν ακούνε αυτή την λέξη. Πέραν
του Ολυμπιακού... πιθανώς ουδείς άλλος την πιστεύει. Άνθρωποι του
ποδοσφαίρου και της ομοσπονδίας είναι κατηγορούμενοι και προκύπτουν
συνεχώς στοιχεία για… «σημαδεμένα ζάρια». Ανταγωνισμό; Για την δεύτερη
θέση και κάτω; Μπορεί. Η πρώτη είναι καπαρωμένη πριν καν ξεκινήσει το
πρωτάθλημα. Δίκαια ή άδικα; Σημασία έχει πως είναι καπαρωμένη. Να
πουλήσει μήπως όραμα; Σε ποιον και από ποιους; Ο Ιβάν Σαββίδης βάζει
χρήματα και μάλιστα πολλά με ελάχιστους συμπαραστάτες. Να πουλήσει
ποιότητα; Καλύτερα να αφήσουμε αυτό το θέμα. Να πουλήσει τα ωραία της
γήπεδα; Δύσκολο. Κυρίως δεν μπορεί να πουλήσει την εμπιστοσύνη. Η οποία
έχει χαθεί παντελώς.
Κι αν τόσα χρόνια, μικροί ή μεγάλοι, βολευόταν με τα τηλεοπτικά και
τον ΟΠΑΠ, ίσως αυτή η σφαλιάρα, τους ξυπνήσει λίγο, για να καταλάβουν
πως οι ιδιωτικές επιχειρήσεις, που κάνουν έρευνα αγοράς, που ξέρουν τι,
πόσα και αν πρέπει να επενδύσουν κάπου για την διαφήμιση τους, "έφτυσαν"
κατάμουτρα αυτή την SuperLeague. Η οποία στο φινάλε, μας αρέσει, δεν
μας αρέσει, παίρνει αυτό που της αξίζει. Την στιγμή που το "προϊόν
ποδόσφαιρο" σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες προσελκύσει εκατομμύρια Ευρώ, στην
Ελλάδα τα 3εκ. Ευρώ θεωρούνται μέχρι και τρελά. Μηδέν εις το πηλίκο
μέχρι σήμερα. Ότι σπέρνεις όμως θερίζεις. Έτσι είναι η ζωή...
*Πηγή: metrosport.gr*
Τετάρτη 7 Οκτωβρίου 2015
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου