Σάββατο 9 Ιανουαρίου 2016

Χίντινκ: «Σπίτι μου στο τέλος»!


Χίντινκ: «Σπίτι μου στο τέλος»!

Δεν τρέφει «αυταπάτες» πως ενδεχομένως να παραμείνει στον πάγκο της Τσέλσι και μετά το πέρας της σεζόν ο Γκους Χίντινκ.

Θα κοουτσάρει την Τσέλσι ως το τέλος της σεζόν κι... αυτό ήταν για τον Γκους Χίντινκ. Ο Ολλανδός τεχνικός των μπλε ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει κανένα ενδεχόμενο να παραμείνει στο τιμόνι του συλλόγου και πως όταν ολοκληρωθούν οι φετινές υποχρεώσεις... θα πάει σπίτι του!

«Μόνο δύο ημερομηνίες έχω στο μυαλό μου. Την 25η και την 28η Μαΐου. Αυτές οι δύο ημερομηνίες είναι του τελικού στο Κύπελλο και του τελικού στο Champions League. Μετά απ’ αυτό, θα πάω σπίτι μου, είναι ξεκάθαρο και δεδομένο. Στις 29 θα είμαι σπίτι μου»
, ανέφερε σχετικά ο Χίντινκ.
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: