Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2016

Τι είπε ο συγκινημένος Δέλλας για την ΑΕΚ!!


Τι είπε ο συγκινημένος Δέλλας για την ΑΕΚ

Συγκινημένος ο Τραϊανός Δέλλας αναδείχθηκε ως καλύτερος προπονητής του 1ου ομίλου της περσινής Football League, κάνοντας ιδιαίτερη μνεία στη συμβολή της οικογένειάς του στην περσινή επιτυχία.

Εμφανώς συγκινημένος ο Τραϊανός Δέλλας παρέλαβε το βραβείο για τον καλύτερο προπονητή του 1ου ομίλου της Football League.

Ο τεχνικός ο οποίος οδήγησε την ΑΕΚ και πάλι στη Σούπερ Λίγκα απέφυγε να μιλήσει για το παιχνίδι της Κυριακής στο οποίο θα τεθεί απέναντι στην παλιά του ομάδα ως τεχνικός του Ατρόμητου πια. Ωστόσο αναφερόμενος στην περσινή σεζόν ο «Κολοσσός» στάθηκε στη... συμβολή που είχε οι οικογένειά του στην περσινή επιτυχία του.

«Θέλω να το αφιερώσω στην οικογένειά μου και στις δύο κόρες μου για τη στήριξή τους σε όλη τη σεζόν. Και για τις ώρες που ήμουν παρών στο σπίτι αλλά στην πραγματικότητα ήμουν αλλού. Για τη στήριξη και την ψυχική ηρεμία που μου προσέφεραν σε όλη τη σεζόν», δήλωσε.

inner
*Πηγή: sport-fm.gr*

Δεν υπάρχουν σχόλια: