Τετάρτη 10 Ιουνίου 2009

"Ευχαριστώ, αλλά είμαι παίκτης της Μίλαν"


Μεγάλη εμφάνιση από τον Ζέεντορφ Κολακευμένος από το ενδιαφέρον της Τσέλσι δήλωσε ο Κλάρενς Ζέεντορφ, επισημαίνοντας όμως ότι και την επόμενη χρονιά θα παραμείνει παίκτης της Μίλαν. Σύμφωνα με τη φημολογία, θεωρούνταν πιθανή η μετακίνηση του 33χρονου μέσου στο «Στάμφορντ Μπριτζ», λόγω του Κάρλο Αντσελότι.

Από την πλευρά του, ο Ολλανδός άσος δήλωσε ότι δεν ενδιαφέρεται να αγωνιστεί στην Πρέμιερ Λιγκ. «Είναι καλό νέο το ότι ο Αντσελότι με θέλει στο Λονδίνο, αλλά την επόμενη σεζόν θα παίζω και πάλι για τη Μίλαν», έγραψε στην προσωπική του ιστοσελίδα ο Ζέεντορφ.

«Εχω συμβόλαιο και με τη Μίλαν και είμαι παίκτης της. Εδώ νιώθω καλά. Ελπίζω να μπορώ να παίξω για άλλα τρία τέσσερα χρόνια. Μετά έχω όλο το χρόνο μπροστά μου για να ασχοληθώ με άλλα όμορφα πράγματα», κατέληξε

Δεν υπάρχουν σχόλια: