Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2009

Παπανικολάου: "Είμαι πολύ τυχερός που το έζησα"


Ο Κώστας Παπανικολάου με τη φανέλα του Ολυμπιακού Ο Κώστας Παπανικολάου βρίσκεται ήδη στο Καρπενήσι κι έχει ενσωματωθεί στην προετοιμασία του Ολυμπιακού. Ο νεαρός φόργουορντ μίλησε για πρώτη φορά ως παίκτης του Ολυμπιακού και φωτογραφήθηκε με τα "ερυθρόλευκα". Ο Παπανικολάου απέφυγε τα μεγάλα λόγια και δήλωσε πως χρειάζεται δουλειά.

- Αν και είναι ακόμα πολύ νωρίς, ποια είναι τα πρώτα σου συναισθήματα μετά την ολοκλήρωση της μετεγγραφής;
Ακόμα τα πράγματα είναι λίγο περίεργα. Πρέπει να μπω στο κλίμα κι αυτό θα γίνει με τον καιρό. Είναι θετικό για μένα ότι ξέρω πολλά παιδιά που είναι ήδη στην ομάδα, κι αυτό θα με βοηθήσει να προσαρμοστώ.

- Πριν ξεκινήσει αυτό το εκπληκτικό καλοκαίρι για σένα, πίστευες ότι θα καταφέρεις τόσα πολλά στην καριέρα σου;
Όποιος κι αν μου έλεγε πριν το καλοκαίρι ότι θα γίνουν όλα αυτά, δε θα τον πίστευα. Όχι ότι δεν πιστεύω στις δυνατότητές μου, αλλά όλα αυτά που έγιναν ήταν σίγουρα πολλά και είμαι πολύ τυχερός που τα έζησα.

- Νιώθεις μεγαλύτερο άγχος ύστερα απ� όλο αυτό τον ντόρο που έγινε γύρω από σένα;
Καθόλου. Όλα αυτά δε με γεμίζουν βάρος, αλλά ενέργεια για να δουλέψω ακόμα περισσότερο. Τώρα χαμηλώνω το κεφάλι, κλείνω τα αυτιά και συνεχίζω να δουλεύω ακόμα πιο σκληρά. Πρέπει να αποδείξω ότι αυτά που έγιναν δεν ήταν πυροτέχνημα κι αυτό είναι το μεγαλύτερο μου κίνητρο.

- Κάποιοι θεωρούν ότι δε θα έπρεπε να συνεχίσεις την καριέρα σου σε μια ομάδα όπως ο Ολυμπιακός που έχει υψηλούς στόχους, αλλά να πας κάπου που θα παίζεις. Συμφωνείς μ' αυτή την άποψη;
Είμαι πολύ μικρός ακόμα για να έχω απαιτήσεις. Θέλω πολλή δουλειά σε πολλά κομμάτια του παιχνιδιού μου κι αυτό θέλω να κάνω. Να δουλέψω με τους καλύτερους και δίπλα στους καλύτερους. Στον Ολυμπιακό ήρθα για να μάθω�

- Θες να πει κάτι για την πρώην σου ομάδα, τον Αρη;
Θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες στον Αρη. Τους προπονητές, τους συμπαίκτες μου, τη διοίκηση, τους υπάλληλους της ομάδας και φυσικά τον κόσμο. Όλοι με βοήθησαν πάρα πολύ και ήταν πάντα δίπλα μου. Θεωρώ όμως ότι ήταν καλό για όλους να φύγω τώρα από την ομάδα. Και για μένα είναι σημαντικό που θα παίξω σε πιο υψηλό επίπεδο και για τον ’ρη που θα βάλει τόσα χρήματα στα ταμεία του και μπορέσει να βοηθήσει κι άλλα παιδιά όπως κι εγώ. Εύχομαι ότι καλύτερο σ� όλους στην ομάδα.

- Η παρουσία στον Ολυμπιακό των Σλούκα και Γιαννόπουλου είναι θετική για σένα;
Πάρα πολύ. Ήδη μου έχουν πει πολλά πράγματα και θα με βοηθήσουν στο να προσαρμοστώ πιο γρήγορα.

- Ανυπομονείς για το πρώτο σου παιχνίδι;
Ποιος παίκτης που πάει σε μια νέα ομάδα δεν ανυπομονεί; Θέλω να παίξω, να γνωρίσω το γήπεδο, τον κόσμο, τους συμπαίκτες μου, να μπω στο κλίμα� Θέλω να δικαιώσω όσους πίστεψαν σε μένα κι έκαναν τόσα πολλά για να με φέρουν στην ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: