Τετάρτη 2 Σεπτεμβρίου 2009

Μουν: "Στον ΠΑΟΚ θα ευχαριστηθώ το ποδόσφαιρο"


Επιμέλεια: Δ.Μ.

Ο Μπράις Μουν σε συνέντευξη του στο "Football365.co.za" μίλησε για την μεταγραφή του με μορφή δανεισμού από τον Παναθηναϊκό στον ΠΑΟΚ.

Αποφάσισα να παίξω δανεικός σε άλλη ομάδα για να δοκιμάσω τις δυνάμεις μου. Είμαι ένας δεξιός μπακ που του αρέσει να βγαίνει στην επίθεση και αυτό δεν συνέβαινε στον Παναθηναϊκό. Όταν έμαθα πως ο Φερνάντο Σάντος ενδιαφέρθηκε για εμένα, δέχθηκα να παίξω στον ΠΑΟΚ γιατί ταιριάζει περισσότερο στο αγωνιστικό μου στυλ.

Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την κίνηση, γιατί ξέρω πως στον ΠΑΟΚ θα ευχαριστηθώ το ποδόσφαιρο. Πρόκειται για μια πολύ μεγάλη ομάδα με απίστευτο κόσμο, την οποία θέλω από τη μεριά μου να βοηθήσω όσο περισσότερο μπορώ", δήλωσε ο Νοτιοαφρικανός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: