Τρίτη 13 Οκτωβρίου 2009

Για το χατίρι του Σίλβιο

ronaldinho-ac-milan.jpgΑπό το κακό στο χειρότερο πάει η καριέρα του Ροναλντίνιο, αλλά αυτός δηλώνει αποφασισμένος να δείξει την πραγματική του αξία προκειμένου να δικαιώσει την εμπιστοσύνη που του έχει δείξει ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι.

«Τα λόγια του Μπερλουσκόνι μου δίνουν δύναμη για τη συνέχεια. Θα κάνω τα πάντα για να τον δικαιώσω. Θέλω να κερδίσω έναν τίτλο με την Μίλαν αυτή τη χρονιά. Είμαι αισιόδοξος και διατεθειμένος να κάτσω ακόμη και στον πάγκο μέχρι να μου ζητήσουν να παίξω», δήλωσε ο «Ρόνι».

Για να προσθέσει στη συνέχεια: «Θα χαμογελάω όμως μόνο όταν θα αγωνίζομαι. Προσπαθώ να πείσω τον Λεονάρντο ότι είμαι ο αληθινός Ροναλντίνιο και πως αξίζω μια θέση στην ενδεκάδα».

Τέλος ο 29χρονος άσος, τόνισε ότι θα κάνει τα πάντα για να πάει στο Μουντιάλ με την Βραζιλία. «Ελπίζω να βοηθήσω τη χώρα μου να κατακτήσει το Παγκόσμιο Κύπελλο. Ο Ντούνγκα δεν με καλεί αυτή την στιγμή και τον καταλαβαίνω. Αφού δεν παίζω στην Μίλαν, πως θα παίζω στην Εθνική;. Θα κάνω τα πάντα όμως για να τον πείσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια: