Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Συγγνώμη από Ντιέγκο

http://www.gazzetta.gr/media/k2/items/cache/b67052253aa5cf43a90b1c05bdd76cda_L.jpg?1260689612?1260689612?1260689612

Το μεγαλύτερο μέρος της ευθύνης για την ήττα της Γιουβέντους από την Μπάρι ανέλαβε ο Ντιέγκο αφού στο 2-1 αστόχησε σε πέναλτι που θα έφερνε το ματς στα ίσια.

Ο Βραζιλιάνος μέσος της «γηραιάς κυρίας» ζήτησε συγγνώμη που δεν κατάφερε να βοηθήσει την ομάδα του να κερδίσει κάτι θετικό από αυτό το ματς, ωστόσο έσπευσε να δώσει την υπόσχεση ότι θα βελτιώνεται με σκληρή δουλειά για την επίτευξη των στόχων της Γιουβέντους.

«Στραβοκλώτσησα. 'Ήμουν σίγουρος ότι θα στείλω τη μπάλα στην αριστερή πλευρά, αλλά έκανα λάθος. Λυπάμαι πολύ διότι το λάθος μου ήρθε σε μια πολύ κρίσιμη στιγμή. Ίσως και να έχω τη μεγαλύτερη ευθύνη από τους συμπαίκτες μου επειδή είχα την ευκαιρία να γυρίσω το ματς, όμως δεν την εκμεταλλεύτηκα», τόνισε στο κανάλι της ομάδας.

Τέλος ο πρώην άσος της Βέρντερ Βρέμης, έδωσε την υπόσχεση στους φίλους της Γιουβέντους για καλύτερη συνέχεια: «Ξέρω όμως ότι το μυαλό μου είναι στη θέση του και έχω έντονη επιθυμία να δουλέψω σκληρά για να βοηθήσω τη Γιουβέντους. Και είμαι βέβαιος ότι αυτό θα συμβεί στο επόμενο παιχνίδι».

Δεν υπάρχουν σχόλια: