Σάββατο 6 Μαρτίου 2010

Σισέ: "Είμαι πεινασμένος, όχι... νεκρός"!


Ο Τζιμπρίλ Σισέ Ο Τζιμπρίλ Σισέ είναι αποφασισμένος να κάνει τα πάντα προκειμένου να δώσει το "παρών" στην τελικη΄φάση του Παγκοσμίου Κυπέλλου στη Νότια Αφρική. Ο Γάλλος επιθετικός του Παναθηναϊκού μιλώντας στο "Eurosport", τόνισε ότι είναι πεινασμένος και ότι θέλει να αποδείξει ότι δεν είναι "νεκρός"!

"Είμαι πεινασμένος. Θέλω να αποδείξω ότι δεν είμαι νεκρός", ήταν τα πρώτα λόγια του 29χρονου επιθετικού, ο οποίος επέστρεψε στους "τρικολόρ" μετά από περίπου δύο χρόνια. "Η παρουσία μου στα τελικά του Παγκοσμίου Κυπέλλου της Ν. Αφρικής περνάει μέσα από τις εμφανίσεις μου με τον Παναθηναϊκό στο πρωτάθλημα, αλλά κυρίως στο Europa League. Αυτή η κλήση (σ.σ. με την Ισπανία) μου δίνει περισσότερη χαρά και αυτοπεποίθηση.

Θα μπορούσα να είχα πάει και καλύτερα, αλλά τα πήγα καλά. Έδωσα το μάξιμουμ που είχα να προσφέρω. Η Ν. Αφρική είναι ακόμη μακριά. Προσπάθησα να φέρω λίγη φρεσκάδα, λίγη ταχύτητα. Αυτό είναι το στυλ μου, ξέρω τι μπορώ να προσφέρω", δήλωσε μεταξύ άλλων...

Δεν υπάρχουν σχόλια: