Τετάρτη 28 Απριλίου 2010

Φαμπιάνσκι: "Θα αποδείξω ότι αξίζω"


Ο Λούκας Φαμπιάνσκι Τους τελευταίους μήνες όλο το φταίξιμο για τα άτυχα αποτελέσματα της Αρσεναλ έχουν πέσει πάνω στους τερματοφύλακες. Οι φήμες έχουν φουντώσει σχετικά με την απόκτηση ενός ακόμα, ωστόσο ο Φαμπιάνσκι τόνισε ότι θα αποδείξει ότι είναι αρκετά καλός για να αγωνίζεται στους "κανονιέρηδες".

Ο Πολωνός γκολκίπερ στο παιχνίδι με τη Μάντσεστερ Σίτι κράτησε για πρώτη φορά ανέπαφη την εστία του μετά από οκτώ αναμετρήσεις. "Χαίρομαι που έχω την ευκαιρία να αποδείξω την αξία μου. Ο προπονητής μου με πιστεύει και αυτό που θέλω είναι να αρπάξω την ευκαιρία που μου παρουσιάζεται.

Ο κόσμος μπορεί να έχει την άποψη του και γνωρίζω ότι όλοι στέκονται στα λάθη, όπως αυτό που έγινε στο παιχνίδι με τη Γουίγκαν. Δεν έχω πρόβλημα με αυτό. Στο συγκεκριμένο αγώνα έγινε μόνο αυτό το λάθος, στην υπόλοιπη αναμέτρηση ήμουν αρκετά καλός", τόνισε με μεγάλη δόση αυτοπεποίθησης ο Φαμπιάνσκι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: