Σάββατο 29 Μαΐου 2010

Παπασταθόπουλος: Το μυαλό σε Εθνική και Τζένοα

Ο Σωκράτης Παπασταθόπουλος διέψευσε με κατηγορηματικό τρόπο τα σενάρια γύρω από το μέλλον του.Τις τελευταίες μέρες υπήρξαν δημοσιεύματα που παρουσίαζαν τον Έλληνα διεθνή έτοιμο να αφήσει τη Τζένοα για χάρη της Παλέρμο.

Ο ίδιος ωστόσο, έβαλε τέλος στο θέμα, τονίζοντας μάλιστα, πως ουδέποτε έκανε σχετικές δηλώσεις, ενώ ξεκαθάρισε πως το μυαλό του βρίσκεται στην Εθνική ομάδα και στη Τζένοα.
«Σχετικά με δηλώσεις και τοποθετήσεις μου που δημοσιεύονται τις τελευταίες μέρες, δηλώνω ότι ουδέποτε έκανα την παραμικρή δήλωση σχετικά με τις φήμες και τα σενάρια που αφορούν το όνομά μου. Το μόνο που έχω να δηλώσω, είναι ότι είμαι ποδοσφαιριστής της Τζένοα και έχω ακόμα 2 χρόνια συμβόλαιο με την ομάδα μου. Αυτή την περίοδο στο μυαλό μου βρίσκεται μόνο η Εθνική ομάδα και η προετοιμασία μας για το Παγκόσμιο Κύπελλο», τόνισε χαρακτηριστικά ο Παπασταθόπουλος στον «ΝοvaΣΠΟΡ FM».

Δεν υπάρχουν σχόλια: