Δευτέρα 5 Ιουλίου 2010

Στην Ελλάδα για την Λάρισα ο Μακίνουα


Ο Μακίνουα ήρθε στην Ελλάδα για λογαριασμό της ΑΕΛ Στην Ελλάδα βρίσκεται από το μεσημέρι της Δευτέρας ο Στεφάν Μακίνουα. Ο Νιγηριανός επιθετικός που αναμένεται να υπογράψει συμβόλαιο συνεργασίας με την διοίκηση της θεσσαλικής ομάδας, έκανε και τις πρώτες του δηλώσεις, τονίζοντας την ικανοποίησή του για την κατάληξη της υπόθεσής του.

"Είμαι χαρούμενος που ήρθα στην Λάρισα. Η ομάδα μου προσφέρει την ευκαιρία να παίξω και πάλι σε υψηλό επίπεδο και αυτό είναι καλό για την καριέρα μου, θα αναγεννηθώ. Οι άνθρωποι της Λάρισας με ήθελαν πολύ στην ομάδα και αυτό μου άρεσε. Δεν μπορώ να πω πόσα γκολ θα βάλω, όμως θα βάλω τα δυνατά μου για όσο πιο πολλά μπορώ".

Πλέον το μόνο που απομένει για να επισημοποιηθεί η απόκτηση του παίκτη από την ομάδα της Θεσσαλίας είναι να περάσει ο Μακίνουα τις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις. Αν όλα πάνε καλά τότε θα τεθεί σε ισχύ ο δανεισμός του από την Λάτσιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: