Πέμπτη 5 Αυγούστου 2010

Κάτοικος Τρίπολης ο Ιβάνοφ

http://www.novasports.gr/media/71036.jpgΠαίκτης του Αστέρα Τρίπολης είναι ο Εσθονός, Βλάντισλαβ Ιβάνοφ, ο οποίος υπέγραψε τετραετές συμβόλαιο. Ο μέχρι πρότινος άσος της Λεβάντια Ταλίν αγωνίζεται ως περιφερειακός επιθετικός, είναι 24 ετών, με έφεση στο σκοράρισμα. Τη σεζόν 2004-2005 με την Ταρτού σε 38 αγώνες πέτυχε 10 γκολ, ενώ από το 2006 έως το 2009 ήταν μέλος της Τρανς Νάρβα, με την φανέλα της οποίας σε 88 αγώνες σημείωσε 26 τέρματα. Την προηγούμενη σεζόν με την Λεβάντια έπαιξε σε 27 ματς και πέτυχε 11 γκολ.

Στις πρώτες του δηλώσεις ο Βλάντισλαβ Ιβάνοφ υπογράμμισε: "Θεωρώ ότι είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου και θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να παίξει καλό ποδόσφαιρο ο Αστέρας και να πετύχει τους στόχους του. Θέλω να μας βοηθήσουν οι φίλαθλοι μας και εγώ με τη σειρά μου θέλω να δώσω σε αυτούς καλά παιχνίδια πετυχαίνοντας γκολ. Οι πρώτες μου εντυπώσεις από την ομάδα είναι πολύ καλές και διαπιστώνω πώς όλοι στον Αστέρα είναι μία οικογένεια. Είναι εύκολο να προσαρμοστείς σε αυτή την ομάδα".

Δεν υπάρχουν σχόλια: