Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Δαλούκας: «Δεν συναντήθηκα με Μαρινάκη»

Οποιαδήποτε ανάμειξη με το θέμα που έχει προκύψει με τις περιβόητες... κασέτες, αρνείται ότι έχει ο Γιώργος Δαλούκας. Ο Θεσσαλός διαιτητής εξέδωσε ανακοίνωση, μέσω της οποίας τονίζει ότι έχει ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας για τις εις βάρος του απειλές και ζήτησε να μην εμπλέκεται το όνομά του σε παρόμοιες ιστορίες.

Αναλυτικά η ανακοίνωση του Γιώργου Δαλούκα:

«Μετά τον θόρυβο που δημιουργήθηκε γύρω από το όνομά μου και την αναφορά σε ονόματα παραγόντων του ποδοσφαίρου θα ήθελα να δηλώσω τα εξής: ουδέποτε συναντήθηκα ή συζήτησα με τον κ. Μαρινάκη το οποιοδήποτε θέμα ποδοσφαιρικού ή μη περιεχομένου. Επίσης, ουδέποτε έστειλα επιστολή τόσο σε Ε.Π.Ο. όσο και σε U.E.F.A. που να αφορά πιθανή εμπλοκή μου σε οποιοδήποτε παιχνίδι. Όσον αφορά τα περί απειλών σε βάρος μου έχω ήδη ενημερώσει την Αστυνομική Διεύθυνση Μαγνησίας.

Θέλω να παρακαλέσω τα Μ.Μ.Ε να μην αναμειγνύουν το ονομά μου σε οποιεσδήποτε ιστορίες παρόμοιας μορφής με αυτές που έχουν δεί το φώς της δημοσιότητας τις τελευταίες ημέρες καθώς σε όλα μου τα χρόνια υπήρξα έντιμος και συνεπής στις υποχρεώσεις μου, οικογενειακές, επαγγελματικές και αγωνιστικές.

Ευχαριστώ εκ’ των προτέρων

ΓΕΩΡΓΙΟΣ Α. ΔΑΛΟΥΚΑΣ»

Πατέρας: Ουδέν σχόλιο

Από την δική του πλευρά, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, Νίκος Πατέρας, αρνήθηκε να σχολιάσει τις δηλώσεις του Αχιλλέα Μπέου που τον υποδεικνύουν ως συνομιλητή του. Το ThePlayer προσπάθησε να επικοινώνησει μαζί του, αλλά η γραμματέας του, μας απάντησε ότι αν θελήσει να μιλήσει ο κ. Πατέρας, θα σας ειδοποιήσουμε.

Ιδιαίτερη αντίδραση για το όλο θέμα δεν υπάρχει ούτε από την πλευρά της ΠΑΕ Ολυμπιακός, με τους «ερυθρόλευκους» απλά να σχολιάζουν: «Έχουμε επιστοσύνη στην δικαιοσύνη. Πιστεύουμε ότι θα επιληφθεί του θέματος».

Δεν υπάρχουν σχόλια: