Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Στον Εργοτέλη ο Κατσικοκέρης

Την υπογραφή του σε συμβόλαιο τριετούς διάρκειας έβαλε ο Νίκος Κατσικοκέρης, ο οποίος και ανακοινώθηκε από τη διοίκηση του Εργοτέλη.

Ο 23χρονος επιθετικός αγωνιζόταν με την φανέλα του Πλατανιά τα δύο τελευταία χρόνια, ενώ πλέον αποτελεί την πρώτη μεταγραφή των «κιτρινόμαυρων» του Ηρακλείου.

Η ανακοίνωση της ΠΑΕ Εργοτέλης:

«Η ΠΑΕ ΔΙΕΘΝΗΣ ΕΝΩΣΙΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή Νίκου Κατσικοκέρη για τα επόμενα τρία χρόνια.
Ο 23χρονος (19/06/1988) επιθετικός τις δύο προηγούμενες σεζόν αγωνιζόταν στον Πλατανιά».

Ο Νίκος Κατσικοκέρης στις πρώτες του δηλώσεις μετά την υπογραφή του συμβολαίου του, τόνισε: «Είναι τιμή για εμένα που ανήκω πλέον σε ένα υγιές σωματείο όπως είναι ο Εργοτέλης. Είναι σημαντικό βήμα στην καριέρα μου και μια μεγάλη πρόκληση. Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξαν προς το πρόσωπό μου και εγώ από την πλευρά μου θα κάνω τα πάντα για να δικαιώσω την επιλογή τους. Ανυπομονώ να ξεκινήσει η προετοιμασία και η σκληρή δουλειά ώστε να μπορέσω να βοηθήσω την ομάδα να επιτύχει τους στόχους της».The Player

Δεν υπάρχουν σχόλια: