Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Μένει Μαδρίτη ο Φορλάν

Την επιθυμία του να παραμείνει κάτοικος Μαδρίτης και να συνεχίσει να φορά τη φανέλα της Ατλέτικο μέχρι και το 2013, χρονιά που ολοκληρώνεται το συμβόλαιο του, γνωστοποίησε ο Ντιέγκο Φορλάν. Ο Ουρουγουανός φρόντισε να διαψεύσει τα δημοσιεύματα που τον ήθελαν να έχει συμφωνήσει με την Αλ-Γουάσλ του Ντιέγκο Αρμάντο Μαραντόνα, τονίζοντας πως θα αποχωρήσει από το «Βιθέντε Καλδερόν» μόνο σε περίπτωση που έρθει μια εξαιρετικά συμφέρουσα πρόταση.
«Επιμένω πως θέλω να συνεχίσω στην Ατλέτικο, αν και κάθε μέρα με στέλνουν σε διαφορετικές ομάδες. Κάποια μέρα που ήμουν σε μια εκδήλωση στη Σουηδία, οι εφημερίδες έγραφαν πως ήμουν στο Ντουμπάι για να υπογράψω. Τα ΜΜΕ αναφέρουν πως δε θέλω να μείνω στην Ατλέτικο, παρότι έχω διαψεύσει επανειλημμένα αυτά τα δημοσιεύματα. Μέχρι τώρα δε μου έχει γίνει καμία πρόταση. Έχω συμβόλαιο για δύο χρόνια ακόμα με την Ατλέτικο και είμαι ικανοποιημένος στη Μαδρίτη. Θα φύγω μονάχα εάν γίνει μια πρόταση που θα είναι υπερβολικά δελεαστική και για τις δύο πλευρές», υπογράμμισε ο 32χρονος επιθετικός στην εφημερίδα «El Observador» της Ουρουγουάης.

Δεν υπάρχουν σχόλια: