Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Γιασικεβίτσιους: «Τιμή μου η Εθνική»

Περήφανος για το γεγονός ότι θα αγωνιστεί ξανά με τα χρώματα της Εθνικής Λιθουανίας εμφανίστηκε ο Σαρούνας Γιασικεβίτσιους.

Ο 35χρονος σούπερ σταρ με δηλώσεις του στα Μέσα της πατρίδας του τόνισε: «Ήρθα στη Λιθουανία με την οικογένεια μου και τώρα θα μιλήσω ξανά με τον κόουτς για να μου πει πότε θα αρχίσω προπονήσεις. Είναι μεγάλη τιμή να αγωνίζεσαι με την εθνική ομάδα της χώρας σου και εγώ ήθελα πολύ να αγωνιστώ σε αυτό το Ευρωμπάσκετ που θα γίνει στη Λιθουανία».

Σχετικά με την αργοπορημένη παρουσία του στην προετοιμασία των «Λιέτουβος» επισήμανε: «Είχα μιλήσει με τον προπονητή της ομάδας και του είχα εξηγήσει πως έχουν τα πράγματα. Είχα κάνει κάποια σχέδια για το καλοκαίρι και δεν μπορούσα να αλλάξω το πρόγραμμα μου. Έτσι θα μπω λίγο αργότερα στο πρόγραμμα της ομάδας».
 

Δεν υπάρχουν σχόλια: