Τετάρτη 27 Ιουλίου 2011

Ρούνεϊ: «Δεν θέλω να φύγω αλλά... μ´ αρέσει η Μίλαν»

Σε μία συνέντευξη που δεν έχει καμία σχέση με το μεταγραφικό παζάρι, ο Γουέιν Ρούνεϊ μίλησε αναφορικά με το ιταλικό πρωτάθλημα, αποκαλύπτωντας πως θαυμάζει τη Μίλαν.

Ο επιθετικός της Μάντσεστερ Γιουνάιτνετ μίλησε σσε ιταλική εφημερίδα και τόνισε πως από μικρός παρακολουθούσε το Καμπιονάτο.

«Η Μίλαν είναι η πιο συμαπθής ομάδα σε μένα από την Ιταλία. Είναι η πιο ιστορική, την έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές και δεν θα ξεχάσω πως δύο φορές μας νίκησαν στα ημιτελικά του Τσάμπιονς Λιγκ.

Ποιος παίκτης μ' αρέσει; Ο Ζέεντορφ. Πάντα μου άρεσε να τον βλέπω. Μεγάλωσα βλέποντας ιταλικό πρωτάθλημα στην τηλεόραση και πάντα μου άρεσε. Δεν έχω σκεφτεί να παίξω στο εξωτερικό και δεν έχω λόγο να φύγω», δήλωσε.

Τέλος, σε ερώτηση αναφορικά με το σε ποια εθνική ομάδα θα ήθελέ να παίζει αν δεν ήταν Άγγλος, απάντησε μονολεκτικά: «Στη Βραζιλία!». 
πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: