Μεταγραφικό «ντου» για τον ΠΑΟΚ, καθώς μετά τον Γεωργιάδη ετοιμάζεται να ανακοινώσει τον Κοστίν Λαζάρ. «Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την προοπτική» τονίζει στο gazzetta.gr ο Ρουμάνος μέσος.

Ο Κοστίν Λαζάρ είναι ο «εκλεκτός» του Λάζλο Μπόλονι και όπως αποκαλύψαμε και χθες ο ΠΑΟΚ έχει προβεί σε επίσημη κρούση. Ο παίκτης είναι μια ανάσα από τον «δικέφαλο του Βορρά» και σε δηλώσεις του στο gazzetta.gr επιβεβαίωσε τις διαπραγματεύσεις. «Ναι, είμαι πολύ κοντά στον ΠΑΟΚ, υπάρχουν σοβαρές συζητήσεις, όμως ακόμα δεν έχω υπογράψει» ήταν το αρχικό σχόλιο του πρώην μέσου της Ραπίντ Βουκουρεστίου.

Ο 30χρονος ποδοσφαιριστής είναι ενθουσιασμένος με την προοπτική του ΠΑΟΚ, ενώ η παρουσία του Μπόλονι κάνει την επιλογή του ακόμα πιο εύκολη «Ο Μπόλονι είναι εξαιρετικός τεχνικός και είναι τιμή μου να δουλέψω μαζί του. Ξέρω πολλά για τον ΠΑΟΚ, έχω μιλήσει με όλους τους Ρουμάνους που έχουν παίξει στην Ελλάδα και γνωρίζω που θα αγωνιστώ. Θέλω να φύγω από τη Ρουμανία και ο ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική επιλογή» τόνισε ο Λαζάρ, ο οποίος δεν θέλησε να προχωρήσει περισσότερο πριν την... υπογραφή του συμβολαίου του.