Ο Κώστας Κουφός μετά από ένα χρόνο απουσίας επέστρεψε στην Εθνική και δηλώνει ενθουσιασμένος και αισιόδοξος για την πορεία της ομάδας στη Λιθουανία παρά τις πολλές απουσίες.
Ο ομογενής διεθνής μίλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της ομοσπονδίας για την επιστροφή του στην ομάδα:
«Είναι τιμή μου να είμαι μέλος μιας τόσο σπουδαίας ομάδας και είναι τιμή μου να αγωνίζομαι για τη χώρα μου. Είμαι ενθουσιασμένος και είναι ακόμη πιο ιδιαίτερο το συναίσθημα όταν είσαι ομογενής. Είμαι εδώ για να παίξω σκληρά και να κάνω ότι είναι δυνατόν για να βοηθήσω την ομάδα».
... για τις απουσίες:
«Είναι σπουδαίοι παίκτες όλοι όσοι απουσιάζουν φέτος από την Εθνική. Είναι σημαντικά τα κενά τους, αλλά έχουμε πολλούς νέους παίκτες που έρχονται από πίσω και οι οποίοι θεωρώ ότι είναι πολύ παραγωγικοί».
... για το αν μπορεί η ομάδα να κάνει κάτι καλό παρά τις απουσίες:«Είναι ακόμη πολύ νωρίς για να βγάλουμε συμπεράσματα… Μόλις δώσαμε τα πρώτα φιλικά. Έχουμε πολλούς νέους παίκτες, νέο προπονητή, νέα φιλοσοφία και ακόμη προσπαθούμε να δέσουμε ως ομάδα. Δουλεύουμε πολύ καλά και είμαι αισιόδοξος…».
... για τους προσωπικούς του στόχους: «Προσωπικός μου στόχος είναι να δουλεύω σκληρά, να παίζω σκληρά και να βοηθάω την ομάδα να κερδίζει».
...για το τι θυμάται από το 2009 που η ομάδα πήρε το χάλκινο μετάλλιο:
«Ηταν πολύ όμορφη εμπειρία για εμένα η Πολωνία, αλλά αυτή τη στιγμή νιώθω ότι είναι κάτι μακρινό… Τώρα πρέπει να συγκεντρωθούμε στην προετοιμασία για το Ευρωμπάσκετ της Λιθουανίας και να δούμε τι καλό μπορούμε να κάνουμε εκεί…».
... για το αν υπάρχουν διαφορές σε ότι αφορά τη φιλοσοφία από την τεχνική ηγεσία;
«Ναι, είναι λογικό… Ο κ. Ζούρος είναι νεότερος κόουτς, ξέρει όμως πολύ καλά τι κάνει. Έχει αμεσότητα με εμάς και έχει αυτοπεποίθηση, όπως επίσης μας δείχνει ότι μας πιστεύει. Είναι σημαντικά στοιχεία».