Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

Ανακοίνωσε και Μπαντή ο Αστέρας Τρίπολης


Έναν ακόμη ποδοσφαιριστή απέκτησε ο Αστέρας Τρίπολης, ο οποίος ανακοίνωσε τον Γιώργο Μπαντή που θα είναι για τα επόμενα τρία χρόνια τερματοφύλακας της ομάδας.

«Ο Γιώργος Μπαντής αποτελεί την όγδοη μεταγραφή του Αστέρα, αφού υπέγραψε σήμερα και θα είναι για τα επόμενα τρία χρόνια τερματοφύλακας της ομάδας.

Ο Μπαντής γεννήθηκε στις 30 Απριλίου 1985 στη Θεσσαλονίκη, έχει ύψος 1.88, ζυγίζει 76 κιλά και ήταν τερματοφύλακας του Ηρακλή από το 2001 μέχρι αυτό το καλοκαίρι.

Στις πρώτες του δηλώσεις ως τερματοφύλακας του Αστέρα ο Μπαντής δήλωσε: «Είμαι πολύ ευχαριστημένος που ήρθα στον Αστέρα, μία ομάδα σοβαρή και οργανωμένη σε όλα τα επίπεδα. Από την πρώτη στιγμή που ήρθα στην Τρίπολη όλοι οι άνθρωποι της ομάδας με αγκάλιασαν και αυτό πραγματικά μου άρεσε.

Από την πλευρά μου θέλω να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό για να πετύχει η ομάδα τους στόχους της και να συμβάλλω με την παρουσία μου να φτάσει ο Αστέρας όσο ψηλότερα γίνεται»

Ο Μπαντής θα φοράει το Νο37 στον Αστέρα», αναφέρει η ανακοίνωση του Αστέρα Τρίπολη.


Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: