Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

"Προσέλαβα Σταθάκη-Φυντάνη για να με λυπηθεί ο Τσακογιάννης"

Ο Αλέξης Κούγιας απάντησε στις κατηγορίες του πρώην γενικού αρχηγού της Παναχαϊκής Πέτρου Σταθάκη, λέγοντας οτι "προσέλαβα τον Σταθάκη μαζί με τον Φυντάνη, μήπως και με λυπηθεί ο Τσακογιάννης..."
"Προσέλαβα Σταθάκη-Φυντάνη για να με λυπηθεί ο Τσακογιάννης"
Αναλυτικά οι δηλώσεις του στον FM 100:
"Είναι οργανωμένο σχέδιο για να πάψω να είμαι μάρτυρας και να γίνω κατηγορούμενος. Ετσι θα έπεφταν οι κατηγορίες για τα στημένα ματς.Παράλληλα θα έπαυα να είμαι στο πρόγραμμα προστασίας μαρτύρων και θα κινδύνευε η ζωή μου. Και ο γενικός αρχηγός της Χερσονήσου Μανόλης Κουβαράς είναι στημένος.
Κατασκεύασαν μια κασέτα για να αποδομήσουν τον μαρτυρικό μου λόγο. Πως ήξεραν ο Τραυλός και ο Τζώρτζογλου ότι υπάρχει ηχητικό υλικό, όπου δήθεν στήνω αγώνα; Ο Σταθάκης μου έλεγε ότι πεινάει. Τον προσέλαβα μαζί με τον Φυντάνη, μήπως και με λυπηθεί ο Τσακογιάννης..."
Ο κ.Κούγιας αναφέρθηκε και στο θέμα της Τρίπολης και της Κέρκυρας: "Η εξέλιξη είναι αναμενόμενη βάσει των στοιχείων της δικογραφίας".
Πηγή: dikisports.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: