Δευτέρα 1 Αυγούστου 2011

Ζεκά: «Άλμα στην καριέρα μου»

Τον Ζεκά παρουσίασε το μεσημέρι της Δευτέρας (01/08) ο Παναθηναϊκός. Έτοιμος για τίτλους εμφανίστηκε ο Πορτογάλος ποδοσφαιριστής στις πρώτες του δηλώσεις.


Ο Ζεκά μίλησε στην παρουσίαση:

Για την μεταγραφή του στον Παναθηναϊκό:«Είμαι αρκετά ενθουσιασμένος που ήρθα σε έναν τόσο μεγάλο σύλλογος. Ο Παναθηναϊκός είναι ένα μεγάλο άλμα στην καριέρα μου».

Για τα χαρακτηριστικά του: «Είμαι γρήγορος παίκτης. Δουλεύω πολύ ιδανικά για την ομάδα, πιστεύω τεχνικά πως έχει καλή τεχνική κατάρτιση».

Για την αγωνιστική κατάσταση που βρίσκεται: «Αυτή τη στιγμή εδώ και δυο εβδομάδες στις προπονήσεις αλλά δεν είμαι στο 100%, όμως πιστεύω ότι πολύ γρήγορα θα είμαι στη διάθεση του προπονητή μου. Είμαι έτοιμος να δουλέψω με τους παίκτες και τον προπονητή Παναθηναϊκού και να βοηθήσω όσο μπορεί για να υλοποιήσω τις προσδοκίες που έχει ο Παναθηναϊκός».

Για το που μπορεί να αγωνιστεί: «Αισθάνομαι ικανός να παίξω τόσο δεξιά όσο και αριστερά, αλλά και στον άξονα».

Για τον Φερέιρα: «Έχω να σημειώσω πως είναι εξαιρετικός επαγγελματίας. Είναι η ιδιαίτερη η χαρά μου που θα εργαστώ μαζί του».





Πηγή: theplayer.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: